۰
شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۵۵
مسعود پزشکیان در گفت و گو با پایگاه خبری فریادگر:

آقای احمدی نژاد؛ آیا فقط زندانها مشکل دارند؟

مسعود پزشکیان از احمدی نژاد خواست به اذهان عمومی بگوید همه کارهای کشور درست است و فقط زندان ها مشکل دارند؟
مسعود پزشکیان از احمدی نژاد خواست به اذهان عمومی بگوید همه کارهای کشور درست است و فقط زندان ها مشکل دارند؟

مسعود پزشکیان با انتقاد از مصاحبه ها، نامه نگاری ها و رفتارهایی که احمدی نژاد از ابتدای دوران ریاست جمهوری دولت نهم تاکنون از خود نشان داده است گفت: احمدی نژاد از همان روزهای اول اهل حاشیه سازی بود و بارزترین نمونه این رفتارها در انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری درمناظره ها اتفاق افتاد.
وی در گفت و گو با پایگاه خبری فریادگر، با یادآوری اینکه احمدی نژاد از روز اول تهمت می زد گفت: از همان موقع اتهام دزد، فاسد، رانتخوار و... به همه داده شد و به غیر از یک عده خاص، هنوز نفهمیدیم آن فاسدان چه کسانی بودند و کی قرار است معرفی شوند. وزیر بهداشت دولت اصلاحات با تاکید بر اینکه هر کس که در این نظام کار کرده و زحمت کشیده بود، احمدی نژاد بر عملکرد و ماهیت آنها خط بطلان کشید گفت: سوال ما از احمدی نژاد این است که دیگر چه کسی برای نظام مانده است؟ وی با طرح این پرسش که هدف از این رفتارها چه بوده است گفت: از اول هم اهداف این روند روشن بوده و احمدی نژاد قصد داشت سوءمدیریت خود با فرافکنی به حاشیه می برد. پزشکیان با تاکید بر اینکه در کشوری که زندگی می کنیم و قرار است به عنوان یک مدیر تلاش کنیم باید مسوولیت کاری را که انجام می دهیم، بپذیریم گفت: نباید بار عملکرد غلط را بر دوش دیگران انداخت یا به عبارت بهتر نباید فرافکنی کرد. وی با تاکید بر اینکه مدیران باید پاسخگو باشند گفت: اگر مجلس شورای اسلامی، قوه قضاییه و دستگاههایی که ناظر کشور تعریف شده و ناظر بر عملکرد قوه مجریه هستند، نتوانند سوال کنند و اشتباهات ناشی از عملکردهای غلط را گوشزد کنند، نظام به انحراف می رود. عضو کمیسیون بهداشت مجلس با تاکید بر اینکه مجلس، دولت و قوه قضاییه باید در چارچوب عملکرد خودشان پاسخگو باشند گفت: مگر می شود که همه بگویند کار ما درست است اما وضعیت اقتصادی و سیاسی کشور بحرانی باشد؟
وی با انتقاد از اصرار احمدی نژاد برای بازدید از زندان اوین گفت: احمدی نژاد به اذهان عمومی بگوید همه کارهای کشور درست است و چون فقط زندان ها مشکل دارد، می خواهند زندانها را ببینند؟ وی با تاکید بر اینکه آیا دولت دانشگاهها، صنعت، کشاورزی، بیکاری، راه، بازار و هر آنچه را که در کشور وجود دارد تنظیم کرده است گفت: دولت باید همه این موارد را تنظیم کند و نمایندگان مردم می توانند این موارد را بررسی و سوال کنند. پزشکیان با طرح این سوال که آیا کسی هست که نتواند تعیین کند وضعیت کشور چگونه است گفت: آیا کسی هست که منکر شود احمدی نژاد نمی تواند این فضا و مشکلات آنرا حل کند و در عین ناتوانی در حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی و سیاسی، اصرار دارد که به زندان برود و مشکلات زندانهای کشور را حل کند؟ وی با پذیرفتن اینکه در زندانهای کشور مشکل داریم گفت: رییس جمهور اول باید در مسیر حل مشکلات مسوولیتی که بر عهده دارد و کلان کشور با آن درگیر هستند، گام بردارد و سپس به سراغ این حاشیه سازی ها برود. نماینده تبریز با تاکید بر اینکه رفتارهای احمدی نژاد قطعا تاثیرات بدی در بین مردم می گذارد گفت: اکنون مردم گرفتار نان شب، غذا، کار و مشکلات روزمره خودشان هستند. گرانی کمر مردم را خم می کند و اگر دولتمردان راست می گویند وهنر و مهارت دارند، اول مشکلات مردم را حل کنند. وی با یادآوری وعده های بر زمین مانده دولت های نهم و دهم گفت: بهتر است احمدی نژاد وعده هایی را که به مردم داده بود، به یاد بیاورد. گویا احمدی نژاد قول داده بود سالی ۲ میلیون شغل ایجاد کند و فراموش کرده که قرار بود تا پایان دولت دهم هیچ کس در این کشور بیکار نماند! پزشکیان تاکید کرد: احمدی نژاد لطف کند به اندازه ای شغل ایجاد کند که در این کشور ۵۰ درصد از ۳ میلیون نفری که در ابتدای دولت نهم بیکار بودند، بیکار بمانند، نمی خواهیم همه را شاغل کنند. به نظر ما همین یک مقوله را حل کند، کفایت می کند و نمی خواهیم بقیه مشکلات را حل کند.

کد مطلب: 12647
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *