۰
سه شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۲

همه چیز درباره‌ی شغل‌های پردرآمد بدون سرمایه و پورسانتی

اگر به دنبال شغل‌های پردرآمد بدون سرمایه هستید، این مقاله به نقش و هدف برخی مشاغل پورسانتی از جمله بازاریابی و ویزیتوری اشاره می­کند. این ضرب المثل قدیمی که برای پول درآوردن باید پول داشت، همیشه صادق نیست. امروزه روش های مختلفی برای کسب درآمد وجود دارد که می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای کسب­وکار خود را راه اندازی کنید.
آیا می توان با دریافت پورسانت به درآمد بالایی رسید؟
کسب درآمد از طریق مشاغل پورسانتی یک موقعیت ایده آل برای کارآفرینانی است که سرمایه ای ندارند ولی می خواهند شغلی با درآمد خوب برای خود ایجاد کنند. زیرا اکثر افرادی که به دنبال شغل‌های پردرآمد بدون سرمایه هستند، می­خواهند پول در بیاورند، نه اینکه پول خرج کنند.
در وبسایت های کارآفرینی با مشاغلی که برای شروع آن نیازی به هزینه های راه اندازی و صرف هزینه های دوره ای ندارید، آشنا شوید. اگر به دنبال سایت‌هایی با محوریت کارآفرینی مثل هاروارد بیزینس ریویو، فوربز، دانشگاه کسب و کار، فورچون و بیزنس اینسایدر هستید توصیه میکنیم سری به وب‌سایت فارسی زبان دانشگاه کسب و کار بزنید.
 
آیا راه اندازی کسب و کار بدون سرمایه امکان پذیر است؟
مشاغل پورسانتی از انواع شغل‌های پردرآمد بدون سرمایه هستند که نیاز به سرمایه اولیه ندارند. در کارهای پورسانتی، شخص به صورت مشارکت در فروش فعالیت می‌کند. بازاریابی یکی از انواع آن محسوب می شود.
پیدایش بازاریابی به صورت حرفه ای بود که نیاز به حضور و صحبت های رو در رو داشت ولی اکنون با کمک تکنولوژی و تصویر تغییر یافته است. امروزه افرادی که به دنبال فرصت‌های آینده نگر در این زمینه هستند با کمک رسانه های دیجیتالی می­توانند رشد برندها را در دنیای پرشتاب امروزی هدایت کنند تا به موفقیت های بزرگ دست یابند.

بازاریاب شخصی است که محصولات و خدمات یک سازمان را تبلیغ می­کند. آنها استراتژی هایی را کشف می­کنند که می­توانند فروش و درآمد را افزایش دهند و وضعیت اقتصادی شرکت را بهبود بخشند. البته باید این استراتژی­ها با نیازهای مشتریان و همچنین تقاضای بازار همسو باشند. هر بازاریاب نسبت به میزان فروش خود پورسانتی را از شرکت می گیرد.
یک بازاریاب لازم است که در زمینه فروش محصولات، کالاها و خدمات شرکت مهارت کافی داشته باشد تا بتواند فروش خود و دریافت پورسانتی خود را افزایش دهد. همیشه شرکت ها و کسب و کارها برای جذب مشتریان نیاز به فعالیت بازاریاب ها دارند. بازاریاب مانند درگاهی است که توجه مشتریان را از محصولات سایر شرکت ها سلب کرده و برای ورود به سمت شرکت مورد نظر خود هدایت می کند.
آیا کارهای پورسانتی نیاز به تجربه دارد؟
برخی از مشاغل پورسانتی و آنلاین نیاز به تجربه قبلی دارند، ولی بسیاری از آنها اینگونه نیستند. یکی از مشاغل پورسانتی ویزیتوری می باشد. ویزیتورها کافیست دارای مهارت در صحبت کردن و متقاعد نمودن افراد باشند. شخصی که ویزیتوری یک شرکت خدماتی یا مرکز تولیدی را بر عهده می گیرد بایستی کارهای مختلفی را انجام دهد.
ویزیتورها نمی توانند در قیمت گذاری و نیز شرایط تحویل خدمت یا کالا خودمختار باشند. بلکه واحد فروش شرکت متبوع شان، نسبت به اهداف فروش خود دستورالعمل هایی را به آنها دیکته می‌کند.
ویزیتور بایستی از مکان مشتریان قدیمی بازدید کند و سفارشات مورد نیاز آنان را دریافت نماید. همچنین خدمات و کالاهای جدید شرکت را معرفی کند.
همچنین ویزیتورها بایستی مشتریان جدیدی را پیدا کنند و با تشویق و ترغیب، آنها را متقاعد کنند که به خرید خدمات و محصولات شرکت آنها روی آورند. اشخاص بدون تجربه و سرمایه اولیه، می توانند شغل ویزیتوری با درآمد پورسانتی را انتخاب کنند.

دستمزد مشاغل پورسانتی چگونه محاسبه می شود؟
بازاریابی و ویزیتوری جزو مشاغل پورسانتی هستند که شرکت‌ها نیز در صدد جذب آنها می­باشند. اکثر شرکت‌های خدماتی و مراکز تولیدی بخشی از چارت تشکیلاتی خود را برای اشتغال آنها در نظر می گیرند و تمایل به استخدام بازاریاب ها و ویزیتورهای ماهر دارند. یعنی افرادی که از مهارت کافی در فروش محصولات و خدمات برخوردارند و می توانند متقاضیان خرید محصولات را به خوبی متقاعد کنند. اغلب این افراد با درآمد پورسانتی که درصد آن در قرارداد با مراکز کسب­وکار مشخص می شود، شروع به کار می­کنند.
برخی شرکت‌ها احتمال دارد حق الزحمه ثابتی به عنوان هزینه‌های رفت و آمد و برخی هزینه های جانبی به آنها پرداخت کنند. ولی درآمد عمده آنها بر اساس میزان پورسانتی است که دریافت می کنند. هر چه فعالیت بیشتری داشته باشند و بتواند فروش خود را بالاتر ببرند می تواند دریافت پورسانتی خود را بیشتر کنند. آنها می توانند با کار مستمر و کسب تجربه در طول مدت کوتاهی، از طریق دریافت پورسانتی به درآمد زیادی برسند.
راه آشنایی با مشاغل پردرآمد بدون سرمایه چیست؟
دانشگاه کسب و کار یک رسانه تخصصی در حوزه کارآفرینی، استارتاپ و سرمایه گذاری است. اگر به دنبال کسب درآمد هستید ولی سرمایه اولیه و تجربه کاری ندارید، حتما به دانشگاه کسب و کار بپیوندید. شما می توانید با مراجعه به وب سایت دانشگاه کسب و کار به آدرس http://businessuni.net/  از جدیدترین روش های کاربردی در رابطه با کارآفرینی، کسب درآمد، بازاریابی، توسعه فردی، علوم روانشناسی و انگیزشی بهره مند شوید.
کد مطلب: 169759
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *