۰
دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۶

استاندار تهران: ۴۳ نفر در سیل استان تهران جان‌ باختند

استاندار تهران از ۴۳ فوتی و ۳ مفقودی ناشی از سیل در استان تهران خبر داد و گفت: ۱۵ نفر در فیروزکوه، ۲۲ نفر در امامزاده داوود، یک نفر در دماوند، یک نفر در شمیرانات و چهار نفر در پردیس فوت شدند.
استاندار تهران: ۴۳ نفر در سیل استان تهران جان‌ باختند
به گزارش مردم سالاری آنلاین، محسن منصوری با اشاره به آخرین وضعیت سیل در استان تهران با اشاره به ساماندهی راه‌ها اظهار داشت: در فیروزکوه یک نفر و در پردیس دو نفر مفقودی داریم که امید است به زودی وضعیت آن‌ها مشخص شود. 
وی افزود: عملیات امداد و نجات در امامزاده داوود (ع) در مرحله پایانی قرار دارد و در مجموع دستگاه‌ها با تجهیزات در حال خدمات رسانی هستند. 
استاندار تهران در ادامه گفت: گروه‌های جهادی زیادی در منطقه فعالیت می‌کنند و تا به موازات اقدامات دستگاه‌ها، لایروبی داخل منازل سیل زدگان نیز انجام شود. 
منصوری تصریح کرد: لیست برآورد خسارات ناشی از سیل در استان تهران نهایی می‌شود تا به دولت اعلام کنیم و سپس وارد فضای بهسازی و نوسازی این مناطق شویم. 
منصوری در پایان با اشاره به تعداد فوتی‌های این حادثه خاطرنشان کرد: ۱۵ نفر در فیروزکوه، ۲۲ نفر در امامزاده داوود، یک نفر دماوند، یک نفر در شمیرانات و چهار نفر در پردیس یعنی در مجموع ۴۳ نفر در استان تهران بر اثر سیل جان خود را از دست دادند.

منبع: استانداری تهران
کد مطلب: 170373
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *