۹
يکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۰۰

«جت کال» مرجع خرید سریع و هوشمندانه تلفن اینترنتی

 یکی از مهمترین مسائل دنیای کنونی سرعت سرویس دهی بر اساس نیاز مشتریان است. ما با درک این مهم سعی داریم تلفن اینترنتی خریداری شده را پس تکمیل مراحل ثبت نام در کوتاهترین زمان تحویل نماییم.
جت کال خرید تلفن اینترنتی را سریع و ارزان انجام میدهد. رسالت ما تسهیل ارتباطات تلفنی کسب و کارهای نوپا و اینستاگرامی است. در دنیای امروز اعتبار پارامتر مهمی برای موفقیت کسب و کارهاست.
شماره تلفن ثابت هم یکی از مهمترین موارد برای جلب اعتماد مخاطبان و افزایش اعتبار است. خرید تلفن ثابت سنتی پاسخگوی نیاز امروز کسب و کارها نیست اما تلفن اینترنتی یا ابری این مشکلات را حل کرده است.
مالکیت همیشگی، قابلیت جابجایی در سراسر کشور، هزینه پایین، ضبط مکالمات و … مهمترین امکانات این خطوط هستند.
نحوه خرید تلفن اینترنتی
خرید خط اینترنتی از اپراتورهای مختلف توسط جت کال امکان پذیر است. براساس نوع خط و رند بودن اعداد، خط اینترنتی ثابت تعرفه قیمت متفاوتی پیدا می کند. شما می توانید یکی از این تعرفه ها را انتخاب کرده و بین خطوط موجود بهترین گزینه را انتخاب کنید. به این صورت می توانید تعیین کنید که چه اعدادی در شماره اینترنتی شما باشد، میزان رند بودن آن را انتخاب کرده و به سرعت آن را فعال می کنید و در تبلیغات خود استفاده می کنید. مخاطب با تلفن ثابت و همراه می تواند با شما تماس بگیرد و محصول و خدمات مدنظرش را خریداری کند.
گروه جت‌کال آماده است تا تمامی خدمات از صفر تا صد را برای خرید خط تلفن اینترنتی برای شما انجام دهد. شما تنها باید تعرفه و خط تلفنتان را انتخاب کنید و کار را به کاردان بسپارید. ما بهترین گزینه ها را در اختیار شما قرار می دهیم.
به کمک جت کال می توانید تمامی اطلاعات مورد نیازتان از جمله قیمت ها، نحوه سرویس دهی، مزایا، معایب و … هر اپراتور را بررسی و مقایسه نموده و هوشمندانه خرید کنید.  یکی از مهمترین مسائل دنیای کنونی سرعت سرویس دهی بر اساس نیاز مشتریان است. ما با درک این مهم سعی داریم سرویس های خریداری شده را پس تکمیل مراحل ثبت نام در کمتر سه روز کاری تحویل نماییم.
سوالات احتمالی شما در خصوص تلفن اینترنتی اینجاست
هزینه خط تلفن اینترنتی چقدر است؟
شماره تلفن ها بر اساس میزان رندیت شماره دسته بندی می شوند و از 99 هزار تومان شروع می شوند.
مالکیت خط تلفن اینترنتی چگونه است؟
مادام العمر! یعنی شما با خرید شماره تلفن اینترنتی برای همیشه مالک آن هستید.
امکان خرید برای شخص حقیقی امکان پذیر است؟
بله. اما اگر بخواهید تعداد تماس همزمان (کانال) بیشتری داشته باشید نیاز هست که با شخصیت حقوقی اقدام کنید.
چطور از مالکیت خط تلفن مطمئن شوم؟
چند سالی است که برای مالکیت خطوط سند کاغذی وجود ندارد. به محض ثبت نام از طرف سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور (CRA) پیامکی مبنی بر مالکیت به تمامی خطوطی که با کد ملی شما ثبت شده اند ارسال می شود.
بصورت خلاصه تمام مراحل به شکل کاملا قانونی و رسمی پیش میرود.
کد مطلب: 171636
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *