۰
شنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۱۰

با داشتن این شرایط وام 1.5 میلیاردی دریافت کنید+ جزییات

خرید مسکن به نقدینگی زیادی نیاز دارد و تنها برخی از بانک‌ها برای این منظور وام ارائه می‌دهند. از جمله بانک‌هایی که تا سقف 1.5 میلیارد وام برای خرید مسکن به مشتریان واجد شرایط خود اعطا می‌کند، بانک سامان است.
با داشتن این شرایط وام 1.5 میلیاردی دریافت کنید+ جزییات
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از رده، بانک سامان معادل 50 درصد ارزش ملک معرفی شده از سوی متقاضی، وام مسکن پرداخت می‌کند. مبلغ این تسهیلات برای خرید مسکن در تهران از شهرهای دیگر متفاوت است. حداکثر مبلغ این وام برای شهرهای بزرگ 750 میلیون تومان و برای دیگر شهرها تا سقف 500 میلیون تومان بوده و از این مقدار بیشتر نمی‌شود. افرادی که خواهان دریافت وام مسکن از بانک سامان هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند و یک میانگین حساب سه تا شش ماهه ایجاد کنند. براساس اعلام بانک سامان، 15 درصد مبلغ وام پرداختی هم مسدود خواهد شد.
سود این وام 18 درصد اعلام شده است اما به این مقدار 3 درصد بیمه نظارت و 3 درصد سود ریسک اعتباری هم اضافه می‌شود. در واقع میزان سود پرداختی برای این وام 24 درصد است.
جزئیات 1.5 میلیارد وام بانک سامان
وام گیرنده حتما باید سند ملکی متعلق به خود یا همسرش را به بانک ارائه دهد. اعتبارسنجی مناسب متقاضیان وام مسکن بانک سامان از طریق فیش حقوقی و گردش حساب آن‌ها اتفاق می‌افتاد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام 60 ماه است. پرداخت هزینه‌های جانبی برای پرداخت این وام هم برعهده متقاضیان بوده و مبلغ آن به 49 میلیون و 705 هزار تومان می‌رسد.
بنابر اطلاعات موجود، وام گیرنده نباید بدهی یا چک برگشتی در سیستم بانکی داشته باشد. سن بنای ملک موضوع وام هم نباید از 25 سال بالاتر برود. همچنین ملک مذکور باید دارای پایان کار باشد.
کد مطلب: 174093
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *