۰
پنجشنبه ۷ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۱۵

کره‌شمالی به سمت دریای ژاپن موشک‌ شلیک کرد

کره شمالی یک موشک که نوع آن مشخص نیست، به سمت دریای ژاپن شلیک کرده که بیرون از منطقه انحصاری اقتصادی ژاپن افتاده و فعلا هم خسارتی گزارش نشده است.
کره‌شمالی به سمت دریای ژاپن موشک‌ شلیک کرد
به گزارش مردم سالاری آنلاین،براساس گزارش یونهاپ،رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح کره‌جنوبی گفت که پیونگ‌یانگ یک موشک که نوع آن مشخص نیست، به سمت دریای ژاپن شلیک کرده که بیرون از منطقه انحصاری اقتصادی ژاپن افتاده و فعلا هم خسارتی گزارش نشده است.
موشک‌پراکنی کره‌شمالی در شرایطی انجام می‌شود که صبح امروز کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهوری آمریکا از طریق ژاپن وارد سئول شد و با یون سوک یول، رئیس‌جمهوری کره‌جنوبی ملاقات کرد. دو طرف آزمایش‌های تسلیحاتی کره‌شمالی را محکوم کردند.
همچنین کامالا هریس در جریان بازدید از منطقه غیرنظامی‌شده میان دو کره، گفت کره‌شمالی کشوری با یک "دیکتاتوری وحشیانه"، یک "برنامه‌ تسلیحاتی غیرقانونی" و "نقض‌های حقوق بشری وسیع" است.
سفر کامالا هریس در شرایطی انجام شد که روز چهارشنبه کره‌شمالی دو موشک کوتاه‌برد به سمت ساحل شرقی‌اش پرتاب کرد که دومین مورد از روز یکشنبه به شمار می‌رفت. همچنین این در حالیست که کره‌جنوبی و آمریکا در حال برگزاری مانورهای دریایی مشترک با حضور یک ناو هواپیمابر هستند.
کد مطلب: 175803
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *