۰
پنجشنبه ۷ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۲۵

عامل ربایش و آزار زن جوان در تهران بازداشت شد

طبق اعلام رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ مردی که با همدستی دو تن دیگر علاوه بر زورگیری و سرقت مرتکب آدم ربایی و آزار و اذیت یک زن جوان شده بود، دستگیر شد.
عامل ربایش و آزار زن جوان در تهران بازداشت شد
به گزارش مردم سالاری آنلاین،سرهنگ علی ولی‌پور گودرزی دراین‌باره گفت:‌به دنبال وقوع چندین فقره سرقت‌ به عنف خودرو و نیز گزارش آدم‌ربایی، ضرب و جرح و آزار و اذیت یک زن جوان، از سوی سه مرد جنایتکار در نقاط مختلف تهران، رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی از کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت. در همین راستا نیز تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان داد، سه مرد جوان در ابتدا یک خودرو پژو ۲۰۷ را در شرق تهران سرقت کرده و راننده وسیله‌نقلیه مذکور را از ناحیه دست هدف ضربات مهلک چاقو قرار داده‌اند که این حادثه منجر به فلج شدن دست مالباخته شده است‌.
ولیپور گودرزی ادامه داد:‌ بررسی‌ها نشان داد، متهمان پس از سرقت پژو ۲۰۷ برای اعمال مجرمانه به سمت غرب تهران رفته و در آنجا به قصد آدم‌ربایی و اهداف پلید خود به یک خانواده دو نفره حمله ور شده‌اند که در ادامه با مقاومت افراد تنها موفق شدند یک خودروی پژو ۴۰۵ را سرقت کنند، این افراد مالک خودرو را از ناحیه کتف با سلاح سرد مجروح کردند.
وی با بیان اینکه متهمان در ادامه یک خودروی تندر۹۰ را  با دو سرنشین زن و مرد مشاهده کرده و به آنها حمله‌ور ‌شدند، گفت:‌در جریان این اقدام، این افراد ابتدا سرنشین خودرو را پیاده کرده و در ادامه اقدام به ربودن زن‌جوان کردند. متهمان در طول مسیر این زن جوان را هدف آزار و اذیت قرار داده و او را به همراه خودرو در مرکز تهران رها کردند.
ولیپور گودرزی ادامه داد: بنابرحساسیت موضوع، تیمی زبده از کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی بی‌درنگ وارد عمل شدند و با تحقیقات میدانی و اقدامات شبانه‌روزی در کوتاه‌ترین زمان ممکن هویت متهمان سابقه‌دار را شناسایی کردند. همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات  اطلاعاتی مخفیگاه متهم اصلی پرونده  را در جنوب تهران شناسایی کنند و بلافاصله برای دستگیری مرد جوان وارد عمل شوند.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهارکرد: کارآگاهان اداره شانزدهم پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی بلافاصله راهی مخفیگاه این فرد شده و در یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر  وبه مقر انتظامی منتقل کردند.
بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ، وی با بیان اینکه تمامی شکات این پرونده مرد جنایتکار را شناسایی کردند، گفت: متهم پس از انتقال به اداره شانزدهم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفت و به جرم خود مبنی بر سرقت‌ به عنف، آدم‌ربایی، ضرب و جرح و آزار و اذیت با همراهی دو همدست خود اعتراف کرد.
ولیپور گودرزی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف جرائم  و شناسایی سایر شاکیان احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت همچنین بررسی‌ها برای دستگیری دو متهم فراری پرونده ادامه دارد.
منبع:ایسنا
کد مطلب: 175816
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *