۰
پنجشنبه ۷ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۳۰

پاسخ بیرانوند به شایعه دودستگی و اختلاف طارمی و سردار

علیرضا بیرانوند می‌گوید وظیفه بازیکنان تیم ملی خوشحال کردن مردم با پیروزی در مسابقات فوتبال است.
پاسخ بیرانوند به شایعه دودستگی و اختلاف طارمی و سردار
به گزارش مردم سالاری آنلاین،علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم‌ملی پس از ورود به ایران در گفتگو با خبرنگاران در خصوص دو دیدار مقابل سنگال و اروگوئه اظهار داشت: ما یک اردوی خوبی داشتیم و خیلی می‌تواند به ما کمک کند. با دو تیم خوب بازی داشتیم و این بازی‌ها می‌توانند به ما کمک کنند. نشان دادیم انشالله حرفهای زیادی برای گفتن داریم و امیدواریم بتوانیم نقاط ضعف و قوت را کار کرده باشیم تا مردم را خوشحال و دلشان را شاد کنیم.
وی افزود: طبیعی است روحیه تیم تغییر کند. آقای کی‌روش به ما اضافه شدند و تیمی بودیم که اکثر بازیکنان 8 سال با او کار کردند و شخصیت آقای کی‌روش را از لحاظ دیسیپلین و نظم و انضباط تیمی را می‌دانستند. تایمی نبود که زیاد بتواند با تیم کار کند اما ما می‌دانستیم او از ما چه می‌خواهد و دفاع کردنمان باید چجوری باشد و دوندگی چجوری باشد و به هر حال تایمی هم برای تمرین نبود. دو بازی خوب داشتیم و زمانی بود برای اینکه کارهای تمرین‌شده در روزهای گذشته را نشان دهیم.
او در مورد شرایط تیم عنوان کرد: تیم ما تیم خوبی است و از اول هم تیم خوبی بودیم. اتفاقاتی افتاد و از بیرون فشار آوردند اما خداراشکر به شخصیت قبل برگشتیم.
بیرانوند راجع به مصدومیت خودش گفت: وضعیت کمر من است و از اول که با پرسپولیس استارت زدم هم اینطور بود. در ایران هم یک بازی درون تیمی انجام دادیم و کمی اذیت شدم. در بازی اروگوئه خواستم به تیم کمک کنم اما آقای کی‌روش فهمید و گفتند ای کاش قبل از بازی به ما می‌گفتی.
گلر شماره یک ایران درخصوص نمایش خوبش اظهار داشت: مرسی! تمرکزم را گذاشته بودم تا درد ریزی که دارم درون خودم باشد و به تیم کمک کنم. ما با تیمهای بزرگی بازی داشتیم و می‌توانست به حریفان ما در جام جهانی نشان دهد که نباید احساس راحتی کنند. هر تیمی که نتیجه نگیرد، حریفش خیال راحت‌تری خواهد داشت. همین که سرمربی انگلیس آمد و از نزدیک بازی ما را دید، مسلما چیزهای زیادی در خود دارد. خداراشکر وضعیت من بد نیست و بعد از بازی اروگوئه با نظر آقای کی‌روش زیر نظر فیزیوتراپ‌های تیم‌ملی بودم و چهار پنج روز این کار را کردم و از فردا هم کارم را با آنها آغاز خواهم کرد تا ببینم چطور خواهد شد.
علیرضا بیرانوند در مورد اتفاقات اخیر توضیح داد: همه ما ناراحت شدیم. اتفاقاتی افتاد و همه ما با مردم هستیم. ما در تیم ملی بودیم و فشار روی بچه‌های تیم ملی بود. قانونی در تیم ملی وجود داشت که نمی‌توانستیم واکنشی داشته باشیم و فقط می‌توانستیم فقط با بازیهای خوب، مردم را خوشحال کنیم. ما با مردم هستیم و حق مردم این نیست که انقدر ناراحت شوند و امیدوارم هرچه زودتر این اتفاقات برطرف شود و مردم به خوشحالی که دوست دارند، برسند.
وی در خصوص شایعات پیرامون دودستگی در تیم ملی گفت: همچین چیزی اصلا نبود. من خودم بازی را می‌دیدم و مهدی طارمی را دیدم، در لحظه تعویض او به خاطر اینکه تیم عقب بود از آن طرف زمین را ترک کرد. من عکس العملی از مهدی دیدم و او اگر قصد داشت به سردار دست ندهد، مستقیم می‌رفت روی نیمکت اما او رفت با همه نیمکت‌نشینان از جمله پزشکان و تدارک دست داد. یعنی هیچ ناراحتی نبود و مهدی خیلی خوشحال بود و تا آخر بازی هم ماند و با بچه‌ها صحبت می‌کرد.
بیرانوند همچنین در پاسخ به سوال دیگری پیرامون دودستگی اظهار داشت: به نظر شما با ورود کی‌روش این اتفاقات می‌افتد؟
او درباره چگونگی ایجاد اتحاد مردم با تیم‌ملی گفت: ببینید من می‌گویم اتفاقاتی که برای تیم ملی افتاده این است که ما باید مردم را خوشحال کنیم و ما دنبال این هستیم. آقای کی‌روش گفت در این شرایط باید مردم را با بردهای خوب خوشحال کنیم. من خودم وقتی اروگوئه را بردیم دوست داشتم مردم خوشحال شوند اما با برد جلوی اروگوئه، مردم ناراحت هم بودند. ما همه صحبت کردیم و گفتیم وقتی بازی بزرگ ما خوشحال نیستند باید آنها را درک کنیم و در جام جهانی بیشتر خوشحال کنیم.
کد مطلب: 175828
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *