۰
يکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۵۴

شکست خانگی فولام با دژآگه

هفته‌ بیستم لیگ برتر انگلیس با برگزاری هشت مسابقه آغاز شد.
، دیدارهای آغازین هفته‌ بیستم لیگ برتر پر گل از آب در آمدند.
منچستریونایتد پیشتاز رقابت‌ها در ورزشگاه خانگی خود، اولدترافورد پذیرای وست‌بروم‌ویچ بود و در نهایت توانست میهمان خود را با نتیجه‌ دو بر صفر از پیش‌رو بردارد. "مک‌آولی (۹، گل به خودی) و روبین فان‌پرسی (۹۰) گلزنان شیاطین سرخ در شانزدهمین پیروزی فصل این تیم بودند. یونایتد با این پیروزی ۴۹ امتیازی شد و همچنان فاصله خود را با دیگر تیم‌های حاضر در صدر جدول‌ها رقابت‌ها را حفظ کرد.
یونایتد سه‌شنبه اول ژانویه ۲۰۱۳ در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر میهمان ویگان خواهد بود.
منچسترسیتی در همین روز در خانه نورویچ‌سیتی چهار بر سه پیروز از میدان بیرون رفت. سیتی در حالی موفق به شکست میزبانش شد که از دقایق پایانی نیمه نخست با اخراج سمیر نصری، بازیکن فرانسوی‌اش ۱۰ نفره بازی می‌کرد. ادین ژکو (۲،۵)، سرخیو آگرو (۵۰) و بن (۶۷ گل به خودی) برای فیروزه‌ای‌پوشان شهر منچستر در بازی برابر نورویچ‌سیتی گلزنی کردند. گل‌های پیلکینگتون و مارتین (۲ گل) باعث نشد تا نورویچ از شکست خانگی رهایی یابد.
تاتنهام تیم سوم جدول در خانه ساندرلند دو بر یک پیروز از زمین بیرون رفت.
پرگل‌ترین مسابقه عصر شنبه را هم آرسنال و نیوکاسل برگزار کردند که ۱۰ گل داشت. توپچی‌های لندن در این مسابقه که در ورزشگاه خانگی‌ خودشان، امارات برگزار شد، هفت بار دروازه‌ کلاغ‌ها را باز کردند. تئو ولکات (سه بار)، اوکسلاده چامبرلین، پودولسکی و ژیرو (دو بار) گلزنان لندنی‌ها در بازی عصر شنبه بودند. دو گل "با" و تک گل "ماروو" تنها از سنگینی شکست برای میهمان کاست.
فولام دیگر تیم لندنی از بازی برابر سوانسی دست خالی بیرون رفت. شاگردن مارتین یول که در بازی با سوانسی اشکان دژآگه را تا دقیقه ۷۶ در ترکیب ثابت خود داشتند، دو بر یک تن به شکست دادند تا با ۲۱ امتیاز در مکان چهاردهم جدول جای بگیرند.
بازی‌های دیگر:
آستون‌ویلا صفر – ویگان سه
ردینگ یک – وستهام صفر
استوک‌سیتی سه – ساوتهمپتون سه
این هفته‌ از رقابت‌ها عصر یکشنبه (امروز) با دو مسابقه به پایان می‌رسد که در آنها اورتون و کوئینز‌پارک‌رنجرز به ترتیب پذیرای چلسی و لیورپول هستند.
هفته‌ بیست‌ویکم لیگ برتر انگلیس پس‌فردا (سه شنبه) آغاز می‌شود.
در جدول منچستریونایتد با ۴۹ امتیاز پیشتاز رقابت‌هاست. منچسترسیتی با ۴۲ و تاتنهام با ۳۶ امتیاز دوم و سوم هستند.
کد مطلب: 18095
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *