۰
يکشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۸
مدافع سپاهان توضيح مي دهد

چرا حاج‌صفي به انگليس نرفت ؟

در حالي که احسان حاج صفي تا يک قدمي بازي در ليگ چمپيون شيپ انگلستان پيش رفت با اين حال مشکلاتي براي به وجود آمد که نتوانست با فولام قرارداد امضا کند.
چرا حاج‌صفي به انگليس نرفت ؟
اتفاقی که حاج صفی را حسابی ناراحت کرده است، او در مورد عدم حضورش در لیگ انگلستان و شرایط سپاهان گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داد که در زیر می خوانید:

مشکل اداری داشتم
شما می دانید که حضور در انگلستان چقدر سخت است من به دلیل اینکه در ۷۰درصد بازی های ملی برای تیم ملی بازی نکرده بودم با مشکل گرفتن ویزای کار مواجه شدم ولی این مشکل حل شد در حالی که همه چیز برای عقد قرارداد با فولام آماده بود، متاسفانه نتوانستم در انگلستان به فوتبالم ادامه دهم. متاسفانه مشکلات اداری مانع عقد قراردادم با فولام شد.

بسیار ناراحتم
واقعا این موضوع برایم غیرقابل هضم است، اگر بگویم ناراحت نیستم دروغ گفته ام خیلی زحمت کشیده ام و متاسفانه در این ماجرا بزرگترین لطمه را خوردم. خیلی دوست داشتم فوتبالم را در کشوری مثل انگلستان ادامه دهم و شاید خواست خدا بود که این اتفاق نیفتاد.

وقت مذاکره با تیم های دیگر را نداشتم
مدیربرنامه های من چون می دانست انتقالم به فولام صددرصد است دیگر با باشگاه دیگری مذاکره نکرد حالا باید تا نیم فصل صبر کنم تا در یک هفته مهلت نقل و انتقالات بتوانم تیمی برای خودم انتخاب کنم. اگر هم نیم فصل نشد در پایان این فصل با باشگاه های اروپایی مذاکره می کنم.

دنیا به آخر نرسیده است
برای من دنیا به آخر نرسیده است، زندگی همین است و قرار نیست همیشه بهترین اتفاق برای من بیافتد. این اتفاق ها را فراموش کرده ام و از این به بعد تلاش می کنم بهترین عملکردم را برای سپاهان داشته باشم.

برابر پدیده فرصت اشتباه نداریم
باتوجه به نتایجی که در ۴ هفته اخیر به دست آورده ایم دیگر فرصت اشتباه نداریم باید به مشهد برویم و هر طور شده پدیده را شکست دهیم. در این بازی حتی مساوی هم به دردمان نمی خورد، باید این تیم را ببریم تا دوباره به جمع مدعیان برگردیم.
کد مطلب: 41077
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *