۰
يکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۰

توانایی نظامی زمانی کارآیی دارد که نظام پشتوانه مردمی داشته باشد

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: قطعاً برای هر کشوری توانائی نظامی و دفاعی لازم است، ولی این قدرت وقتی کارائی خواهد داشت که از پشتوانه مردمی برخوردار باشد.
توانایی نظامی زمانی کارآیی دارد که نظام پشتوانه مردمی داشته باشد
به گزارش مردم سالاری آنلاین،روزنامه جمهوری اسلامی در سرمقاله امروز خود تاکید کرد توانایی نظامی و دفاعی زمانی کارآیی خواهد داشت که نظام از پشتوانه مردمی برخوردار باشد. 
به گزارش جمهوری اسلامی، در ادبیات سیاسی معمولاً قدرت را به توانائی نظامی و دفاعی تفسیر می‌کنند. قطعاً برای هر کشوری توانائی نظامی و دفاعی لازم است، ولی این قدرت وقتی کارائی خواهد داشت که از پشتوانه مردمی برخوردار باشد. نظام جمهوری اسلامی توسط مردم به وجود آمد، با پشتوانه مردمی ادامه حیات داد و از این پس نیز به پشتوانه مردمی برای باقی ماندن نیازمند است.
نویسنده در ادامه تاکید کرده است: برخورداری از قدرت نظامی و دفاعی برای بازدارندگی لازم است و هر روز نیز باید پیشرفته‌تر شود ولی در کنار آن، دولت باید به نیازهای مردم برای خوب زندگی کردن اعم از اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی نیز اهتمام ورزد و کاری کند که عموم مردم از شرایط زندگی مادی و معنوی راضی باشند. سرسخت ‌ماندن در برابر درخواست تغییرات، نه‌تنها مشکلی را حل نخواهد کرد بلکه نوعی کمک به سردمداران الیگارشی سیاسی برای پیشبرد اهداف شومشان در منطقه و مزاحمت‌های بیشتر برای ملت ایران است. مسئولان نظام جمهوری اسلامی در مقطع کنونی از تاریخ، مسئولیت بزرگی برعهده دارند که غفلت از آن، عوارض منفی و خسران غیرقابل جبرانی خواهد داشت.
کد مطلب: 181152
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *