۰
دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۵۵

واژگونی مینی بوس دانش آموزان اراکی

ساعت ۷ صبح امروز بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون با مینی بوس حامل دانش آموزان دبیرستانی که برای شرکت در امتحان به اراک مراجعه می‌کردند ۸ دانش آموز مجروح شدند.
ایلنا نوشت:ساعت ۷ صبح امروز بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون با مینی بوس حامل دانش آموزان دبیرستانی که برای شرکت در امتحان به اراک مراجعه می‌کردند ۸ دانش آموز مجروح و به بیمارستان ولیعصر اراک منتقل شدند.
معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان مرکزی اعلام کرد: این حادثه در اثر عدم رعایت حق تقدم ورود به میدان از سوی راننده کامیون در ساعت ۷ صبح در ورودی جاده خمین به اراک اتفاق افتاده است که در پی آن سرویس حامل ۱۸ دانش آموز دختر دبیرستانی واژگون شد و ۳ نفر از دانش آموزان به بیمارستان منتقل شدند.
همچنین بهرامی مسئول روابط عمومی بیمارستان ولیعصر اراک تعداد مجروحین را ۸ نفر عنوان کرد و گفت: بیشتر دانش آموزان به شدت ترسیده‌اند و تحت درمان سرپایی قرار گرفته‌اند و یکی از دانش آموزان که دارای خراشیدگی و ضرب دیدگی شده برای انجام اقدامات درمانی بستری شده است.
صفایی مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی نیز ضمن تأیید این موضوع با اشاره به اینکه دانش آموزان روستای امان آباد برای شرکت در امتحان با مینی بوس روستا به جای سرویس همیشگی عازم اراک بوده‌اند گفت: خوشبختانه ۷ نفر از دانش آموزان که جراحات سطحی داشتند مرخص شده‌اند و یکی از دانش آموزان برای اطمینان از وضعیت جسمانی فعلا در بیمارستان بستری می‌باشد که حال عمومی وی مساعداست.
کد مطلب: 18256
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *