۰
سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۵
قدرت‌الله حمزه شلمزاری عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلام؛

تعادل قیمت و ارتقای کیفیت با تداوم فروش خودرو در بورس

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی عرضه خودرو در بورس را موجب کوتاهی دست دلالان و واسطه‌ها از بازار خودرو دانست و گفت: تداوم عرضه خودرو در بورس و افزایش تیراژ آن قطعا به مناسب‌تر شدن قیمت و ارتقای کیفیت منجر خواهد شد
تعادل قیمت و ارتقای کیفیت با تداوم فروش خودرو در بورس
به گزارش مردم سالاری آنلاین،قدرت‌الله حمزه شلمزاری عرضه خودرو در بورس را موجب کوتاهی دست دلالان و واسطه‌ها از بازار خودرو دانست و با اشاره به انتظار مصرف‌کنندگان نسبت به ارتقای کیفیت و متناسب سازی قیمت خودرو بر برخی اقدامات تحولی خودروسازان در راستای ارتقای کیفیت اذعان داشت و افزود: تداوم عرضه خودرو در بورس و افزایش تیراژ عرضه قطعا به تعادل قیمت و ارتقای کیفیت منجر خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه بازار خودرو باید رقابتی شده و قیمت‌ها واقعی شود در خصوص راهکارهای آن تصریح کرد: واردات خودرو و ایجاد رقابت در حوزه‌ خودروسازی‌ها از راهکارهایی است که در ارتقای کیفیت و کاهش قیمت موثر است. نماینده مردم اردل، فارسان، کیا، کوهرنگ، دهستان و دستگرد در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت توقف اعمال قیمت‌گذاری دستوری در صنعت خودرو و دخالت‌های دولتی تاکید کرد و گفت: با قیمت‌گذاری دستوری به جایی نمی‌رسیم. حمزه شلمزاری در پایان خاطرنشان کرد: خودروسازی داخلی با هدف برقراری رقابت می‌بایست به بخش خصوصی واگذار شود تا قیمت‌ها را بازار و مردم تعیین کنند.
کد مطلب: 188810
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *