۰
سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۱۵

ریسپکت بورسی،۲۹۰میلیون تومان ارزان‌تر از بازار

در ادامه عرضه خودرو در بورس کالا، خودروهای ریسپکت، فیدلیتی هفت و پنج نفره نیز عرضه شد که هر کدام از این خودروها با قیمت‌هایی کم‌تر از قیمت بازار آزاد معامله شدند.
ریسپکت بورسی،۲۹۰میلیون تومان ارزان‌تر از بازار
به گزارش مردم سالاری آنلاین،امروز ۲۰۰ دستگاه ریسپکت مشکی با قیمت پایه ۶۴۳ میلیون تومان در بورس کالا عرضه شد که برای این میزان عرضه ۱۰۶۹ تقاضا شکل گرفت و درنهایت میانگین قیمت این خودرو یک میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان بود. درحالی که ریسپک با قیمت یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در بازار آزاد معامله می‌شود و مقایسه این عداد حاکی از آن است که ریسپکت بورسی ۲۹۰ میلیون تومان ارزان‌تر از بازار آزاد است.
۲۵۰ دستگاه فیدلیتی ۷ نفره مشکی نیز با قیمت پایه ۷۷۲ میلیون تومان در بورس کالا عرضه شد. برای این خودرو ۱۳۳۶ تقاضا شکل گرفت و میانگین قیمت آن نیز یک میلیارد و ۵۳۶ میلیون تومان بود. درحالی که این خودرو در بازار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان قیمت دارد. بنابراین این خودرو در بورس ۲۶۴ میلیون ارزان‌تر از بازار فروخته شد.
همچنین برای ۲۵۰ دستگاه فیدلیتی پنج نفره سفید ۸۳۱ تقاضا شکل گرفت و در نهایت این خودرو با قیمت میانگین یک میلیارد و ۳۵۷ میلیون تومان در بورس معامله شد. درحالی در بازار بین یک میلیارد و ۷۰۰ تا یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان قیمت دارد.
کد مطلب: 189421
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *