۰
يکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۰
منصور حقیقت‌پور:

قد و قواره دولت در شأن مردم نیست

تندروهایی که در دولت نفوذ کرده‌اند اجازه نمی‌دهد متخصصان وارد کار شوند
منصور حقیقت‌پور نماینده پیشین مجلس خطاب به دولت می‌گوید: اگر می‌توانید کاری کنید تا مشکلات مردم حل شود، اگر هم نمی‌توانید صادقانه بگویید که اشتباه کردیم که گفتیم می‌توانیم و اجازه دهید کسانی وارد گود شوند که توانایی حل مشکلات مردم را داشته باشند.
قد و قواره دولت در شأن مردم نیست
به گزارش مردم سالاری آنلاین،منصور حقیقت‌پور نماینده پیشین مجلس و فعال سیاسی با اشاره به ناکارآمدی دولت ابراهیم رئیسی، می‌گوید: عملکرد این دولت و قد و قواره وزرای این دولت، در شأن مردم ایران نیست و قرار نیست رفتار‌های حداقلی برای مردم ایران داشته باشیم. ما باید مشکلات مردم را حل کنیم چرا که آن‌ها شایسته بهترین‌ها هستند. بهترین اقتصاد، بهترین فرهنگ، بهترین رفتار و چیزی که ما این روز‌ها می‌بینیم اصلا آن چیزی که باید نیست.
او با بیان اینکه دولت کاملا ناکارآمد است، تصریح کرد: من می‌گویم اگر می‌توانید کاری کنید تا مشکلات مردم حل شود، اگر هم نمی‌توانید، صادقانه بگویید که اشتباه کردیم که گفتیم می‌توانیم و اجازه دهید کسانی وارد گود شوند که توانایی حل مشکلات مردم را داشته باشند. بسیاری از افراد قوی و توانمند در خانه نشسته‌اند و منتقدین براین باورند که مشکلات مردم قابل حل است.
حقیقت‌پور می‌گوید: با همه حمایت‌هایی که رهبری از این دولت می‌کند، اما هیچ تلاش جدیی از دولت مشاهده نمی‌کنیم. یکدستی که امروز در میان سه قوه ایجاد شده است، انتظار ما این بود که همانطور که شعار می‌دهند ما دولت قویی هستیم، قوی هم عمل کنند. نمی‌شود که پز دولت قوی را بدهیم، اما در رفتارمان، عمکرد ضعیف و زبونی را از خودمان نشان دهیم. دولت باید تمام تلاش خود را برای حل مشکلات انجام دهد و اگر هم نمی‌تواند بگوید که نمی‌توانیم و کار را به دست افراد توانمند بسپارند.
این فعال سیاسی ادامه داد: فکر می‌کنم خودشان هم باور نمی‌کنند که نمی‌توانند. می‌گویند دولت قوی و انقلابی هستیم اما نمی‌پذیرند که نمی‌توانند که بخواهند کار را به اهلش بدهند. ما توقع نابجایی از دولت نداریم. خودشان گفتند می‌توانیم، ما می‌گوییم خب بسم‌الله انجام دهید. نزدیک دوسال است که کار را در اختیار دارید، دلار ۲۳ هزار تومانی را تحویل گرفتید امروز دلار ۵۶ هزار تومان شده است. گروه تندرویی که نفوذ کرده اجازه نمی‌دهد متخصصان و توانمندان وارد شوند. شما که آمدید و همه قوا را یکدست و صاف کردید، خب حل کنید دیگر! یک مسئله پیاز را نمی‌توانید حل کنید! شأن مردم این است که برای مرغ و پیاز به صف بایستند و گوشت را ۵۰۰ هزار تومان بخرند؟
منبع:رویداد۲۴
کد مطلب: 190414
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *