۰
پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۰

بارش باران در نقاط مختلف کشور طی روزهای آتی

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران در نقاط مختلف کشور در روزهای آینده خبر داد.
بارش باران در نقاط مختلف کشور طی روزهای آتی
به گزارش مردم سالاری آنلاین، صادق ضیاییان درباره وضعیت آب و هوایی کشور، گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، امروز، پنجشنبه ۱۸ اسفند ماه در نیمه غربی کشور، دامنه‌های جنوبی البرز و سواحل غربی دریای خزر، ابرناکی، بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید، در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش برف و در نیمه شمالی فارس و بوشهر، ابرناکی رگبار پراکنده و وزش باد شدید موقتی و خیزش گرد و خاک پیش بینی می شود.
وی افزود: جمعه ۱۹ اسفند ماه به تدریج ابرناکی و بارش در شمال غرب و غرب کاهش می یابد و بارش در مرکز، شمال شرق و سواحل دریای خزر تداوم خواهد داشت. شنبه ۲۰ اسفند ماه فعالیت سامانه بارشی در شرق و شمال شرق کشور ادامه می یابد و در بخش هایی از مرکز و شرق کشور نیز به صورت پراکنده رخ خواهد داد.
ضیاییان ادامه داد: طی روزهای یکشنبه و دوشنبه (۲۱ و ۲۲ اسفند ماه) آسمان در غالب مناطق کشور صاف خواهد بود. با این حال در اواخر وقت روز دوشنبه در شمال غرب کشور بارش پراکنده رخ خواهد داد.
وی گفت: طی دو روز آینده نیز خلیج فارس مواج است.  
وی درباره وضعیت آب و هوایی تهران نیز گفت: امروز پنج شنبه ۱۸ اسفند ماه هوای تهران ابری همراه با مه رقیق در برخی ساعات همراه با رگبار، رعد و برق و وزش باد است. همچنین بیشینه و کمینه دمای هوا ۱۲ و ۱۷ درجه سانتی گراد خواهد بود. فردا جمعه ۱۹ اسفند ماه نیز هوای پایتخت با همین شرایط پیش بینی می شود و بیشینه و کمینه دمای هوا نیز ۱۶ و ۱۰ درجه سانتی گراد خواهد بود.
کد مطلب: 191292
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *