; ?>; ?> صعود رئال مادرید با هت‌تریک رونالدو - مردم سالاری آنلاين
۰
پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۰۸

صعود رئال مادرید با هت‌تریک رونالدو

شاگردان مورینیو که در دیدار رفت ۲ بر یک بازی را واگذار کرده بودند با انگیزه زیادی وارد میدان شده و در همان دقایق ابتدایی بازی توسط ستاره پرتغالی خود به گل دست پیدا کردند.
ایسنا: تیم فوتبال رئال مادرید با برتری مقابل سلتا ویگو حریف والنسیا در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد.
در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های کوپا دل ری تیم فوتبال رئال مادرید در خانه پذیرای سلتا ویگو بود و در پایان با ۴ گل حریفش را از پیش رو برداشت تا با پیروزی ۵ بر ۲ در مجموع دو دیدار رفت و برگشت به جمع ۸ تیم پایانی رقابت‌ها راه پیدا کند. رونالدو در این دیدار سه بار برای تیمش گلزنی کرد تا نشان دهد انگیزه‌ی بالایی برای شکستن رکورد ۹۱ گل مسی دارد. او در دو بازی برگزار شده در سال ۲۰۱۳ پنج گل برای مادریدی‌ها به ثمر رسانده است.
شاگردان مورینیو که در دیدار رفت ۲ بر یک بازی را واگذار کرده بودند با انگیزه زیادی وارد میدان شده و در همان دقایق ابتدایی بازی توسط ستاره پرتغالی خود به گل دست پیدا کردند.
رونالدو که چند شب گذشته در گرفتن توپ طلا ناکام مانده بود، با انگیزه زیادی که داشت در این دیدار هت‌تریک کرد. گل دیگر سفید‌پوشان را خدیرا در دقیقه ۸۷ بازی به ثمر رساند.
رئال مادرید در این دیدار به دنبال اخراج سرخیو راموس از دقیقه ۷۲ ده نفره کار را دنبال کرد.
در دیگر دیدار این مرحله والنسیا با دو گل لوانته را شکست داد و با برتری ۴ بر یک در مجموع، حریف رئال مادرید شد.
در ادامه این رقابت‌ها امشب (پنجشنبه) بارسلونا در حالی دیدار برگشت خود مقابل کوردبا را برگزار می‌کند که در بازی رفت با دو گل پیروز شده است. برنده این دیدار به مصاف مالاگا می‌رود.
در دو دیدار دیگر این مرحله آتلتیکو مادرید به مصاف ختافه می‌رود (دیدار رفت ۳-۰ به سود آتلتیکو مادرید) و بتیس و لاس پالماس مقابل هم قرار می‌گیرند (تساوی یک بر یک در دیدار رفت)
کد مطلب: 19238
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *