۰
دوشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۲

رفتن رونالدو به نفع رئال شد

رئال مادرید در نبود ستاره خود پنالتی‌های زیادی به دست آورده و همه آنها به گل تبدیل شده است.
رئال مادرید در نبود ستاره خود پنالتی‌های زیادی به دست آورده و همه آنها به گل تبدیل شده است.
به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از موندو دپورتیوو، فناوری بازبینی تصاویر (VAR) که برای نخستین بار در این فصل لالیگا استفاده شده است برای رئال مادرید بد نبوده است. سفیدپوشان در سه هفته‌ سه پنالتی‌ به نفع‌شان اعلام شد که هر سه را بازیکنان مادرید به گل تبدیل کردند. تمام پنالتی‌ها توسط داور اعلام شد و VAR هیچ یک از تصمیم‌های داور را رد نکرد.
سرخیو راموس تاکنون دو ضربه از فاصله ۱۱ متری زده است. ابتدا این اتفاق در هفته‌ دوم مقابل خیرونا رخ داد و ضربه دیگر را در هفته‌ سوم برابر لگانس زد. مدافع اسپانیایی پنالتی‌ دیگری در سوپر جام اروپا مقابل اتلتیکومادرید نیز زده بود.
از طرفی کریم بنزما فرصت یافت برابر خیرونا از طریق ضربه پنالتی‌ گلزنی کند. در فصل گذشته شرایط برای مادرید متفاوت بود. این تیم تا هفته‌ سیزدهم ( ۲۵ نوامبر ۲۰۱۷) نتوانست ضربه پنالتی‌ بزند. در دیداری که با پیروزی ۳ بر ۲ سفید پوشان مقابل مالاگا به پایان رسید، کریستیانو رونالدو نتوانست ضربه‌اش را به گل تبدیل کند.
شاگردان زین الدین زیدان در فصل گذشته ۱۰ پنالتی‌ به نفع‌شان گرفته شد و تنها دو پنالتی‌ تنها به ضررشان اعلام شد. در فصل جاری مادرید از لحاظ پنالتی‌های به نفع گرفته شده در صدر قرار دارد.
کد مطلب: 93286
برچسب ها: رئال مادرید
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *