; ?>; ?> بازدید کمیسیون انرژی از پالایشگاه تهران - مردم سالاری آنلاين
۰
يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۵۷

بازدید کمیسیون انرژی از پالایشگاه تهران

عضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی امروز طی بازدیدی از پالایشگاه تهران، در مورد مسائل و مشکلات این پالایشگاه با مسوولان مربوطه گفت‌وگو کردند
ایسنا: حسین امیری خامکانی با بیان این مطلب افزود: با توجه به این‌که سال جاری سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است، اعضای کمیسیون انرژی سعی دارند تا با این بازدیدها از تاسیسات پالایشگاه‌هاو واحدهای تولیدی صنعت نفت و فعالیت‌هایشان آشنا شوند.
سخنگوی کمیسیون انرژی خاطرنشان کرد: روزانه ۲۵۰ هزار بشکه نفت خام یعنی دو واحد ۱۲۰ هزار تایی وارد پالایشگاه می‌شود که نهایتا محصولات مورد نیاز به عمل می‌آید.
وی با بیان این‌که در این بازدید نشستی نیز با مسوولان پالایشگاه برگزار شد، گفت: مسوولان پالایشگاه مشکلات خود را از قبیل مطالبات از مصرف‌کننده‌ها، افزایش استاندارد و کیفیت و ... را مطرح کردند.
امیری خامکانی تاکید کرد: در این نشست عنوان شد که تمامی فرآورده‌های نفتی با قیمت قبل از هدفمندی یارانه‌ها از آنها خریداری می‌شود و همین باعث می‌شود که در درآمدها با مشکل مواجه شوند و این عمده مساله‌ای بود که مسوولان پالایشگاه تهران از اعضای کمیسیون انرژی درخواست بررسی آن را داشتند.
کد مطلب: 19544
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *