۰
يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۱۲
معاون هماهنگی دانشگاه آزاد:

شهريه دانشگاه آزاد در سال تحصيلي جديد کاهش می یابد

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد گفت : در سال تحصیلی جدید شهریه های دوره های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد ۲۰ درصد کاهش می یابد .
آقای مهدوی در حاشیه مراسم معرفی رئیس منطقه ۱۵ دانشگاه آزاد در بندرعباس افزود : در سال آینده با تامین منابع مالی ، شهریه در دیگر مقاطع نیز کاهش می یابد .
وی از راه اندازی آزمایشگاههای ملی دانشگاه آزاد خبر داد و افزود : آزمایشگاه ملی تخصصی و فوق تخصصی در هر استان راه اندازی می شود .
معاون هماهنگی دانشگاه آزاد گفت : آزمایشگاههای ملی به عنوان مؤسسات علمی آخرین دستاوردهای علمی و آخرین نتایج تحقیقات علمی را ارائه می دهند و نیاز کشور را در زمینه های تخصصی برطرف می کند.
آقای مهدوی هزینه راه اندازی این آزمایشگاهها را تا پنج سال آینده ۱۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود : تامین اعتبار راه اندازی آزمایشگاه بر عهده استان ها است و دانشگاه نیروی متخصص آزمایشگاه را تامین می کند .
وی گفت : با راه اندازی آزمایشگاه ملی در هر استان برای ۲ هزار نفر نیروی متخصص شغل ایجاد می شود .
معاون هماهنگی دانشگاه آزاد افزود : اکنون در استان های خراسان رضوی و گیلان آزمایشگاه ملی راه اندازی شده است و بزودی در آذربایجان شرقی نیز به بهره برداری می رسد .
امروز در مراسمی احسان کامرانی به عنوان ریاست منطقه ۱۵ دانشگاه آزاد معرفی و از خدمات دو ساله کرم الله دانش فرد تجلیل شد .
احسان کامرانی پیش از این معاون پژوهشی دانشگاه هرمزگان بود.
منطقه ۱۵ دانشگاه آزاد شامل استان هرمزگان با ۲۰ واحد و مرکز فعال دانشگاهی و ۳۷ هزار دانشجو است.
دانشگاه آزاد دارای ۱۸ منطقه دانشگاهی در کشور است.
کد مطلب: 1965
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *