۰
سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۳۷

دستگیری فروشنده مواد مخدر در مترو

رئیس کلانتری ۱۰۴ "عباس آباد" از دستگیری یک توزیع کننده مواد مخدر در ایستگاه مترو "شهید بهشتی" طی عملیاتی پلیسی خبر داد و گفت: از متهم مقادیر قابل توجهی شیشه کشف و ضبط شده است
به گزارش مهر، سرهنگ عزت الله معانی افزود: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور مأموران گشت این یگان هنگام گشت زنی در ایستگاه مترو "مصلی" بودند که متوجه فردی که با ظاهری نامناسب در حال پرسه زدن بود، مشکوک شدند .
وی بیان داشت: مأموران بلافاصله برای بررسی موضوع وارد عمل شده و به او نزدیک شدند، اما مظنون به محض مشاهده واحد گشت فرار را بر قرار ترجیح داده و متواری شد.
کلانتر ۱۰۴ اضافه کرد: با فرار متهم عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز شد متهم که برای فرار از دست قانون قصد سوار شدن بر قطار را داشت با سرعت عمل به موقع مأموران موفق نشد و دستگیر شد.
سرهنگ معانی در پایان تصریح کرد: در بازرسی از متهم که "حمید" نام داشت مقادیر قابل توجه ای شیشه کشف شد که مأموران متهم را به همراه اموال مکشوفه برای تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر در خصوص جرایم احتمالی دیگر به کلانتری انتقال دادند.
سارق به اتهام سرقت خودرو بازداشت شد
رئیس کلانتری ۱۷۱ مطصفی خمینی از شناسایی و دستگیری یک سارق خودرو در محدوده جاده واوان خبر داد و گفت: این دو متهم هنگام تردد با خودرو مسروقه بازداشت و اعتراف کرد که قصد اوراق خودرو را داشته است.
سرگرد منصور زمانی افزود: با شکایت یکی از شهروندان تهرانی ساکن محدوده فوق، مبنی بر سرقت خودروی سواری اش از مقابل منزل، اقدامات مأموران این کلانتری برای شناسایی و بازداشت سارق یا سارقان خودرو آغاز شد.
وی بیان کرد: مشخصات خودروی مذکور از شاکی دریافت و به کلیه گشتهای انتظامی و راهنمایی و رانندگی مستقر در محدوده فوق ارسال شد که متعاقب آن کلیه گشتهای انتظامی مستقر در محدوده به ردیابی و شناسایی خودرویی با چنین مشخصات پرداختند تا اینکه یکی از تیمهای گشت انتظامی در جاده واوان این خودرو را شناسایی کرد.
کلانتر ۱۷۱ مطصفی خمینی ادامه داد: با شناسایی خودرو، مأموران سرنشین آن را تعقیب کرده و به آنها دستور توقف دادند، اما راننده بی توجه به دستور پلیس سعی کرد با انجام حرکات نمایشی و ویراژ دادن از دست مأموران بگریزد که این امر به تعقیب و گریزی چند دقیقه ای منجر شد تا اینکه دقایقی بعد خودرو متوقف و راننده آن بازداشت و به کلانتری منتقل شدند.
وی عنوان کرد: با انتقال متهم به کلانتری بازجویی از او آغاز که طی بررسیهای انجام شده مشخص شد متهم همان سارقی است که خودرو را ربوده که طی بررسیهای انجام شده متهم به جرم خود اعتراف و اقرار کرد که قصد داشتند پس از سرقت، خودرو را اوراق کرده و به مالخران قطعات مسروقه خودرو به فروشد.
سرگرد زمانی در پایان اضافه کرد: متهم که "‌رحمان" نام داشت، پس از صورتجلسه و تکمیل پرونده برای تحقیقات بیشتر به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.
بازداشت سوداگر مرگ طی یک تعقیب و گریز پلیسی
رئیس کلانتری ۲۰۵ "صحن مطهر" از دستگیری یک سوداگر مرگ طی یک تعقیب و گریز پلیسی در صحن مطهر خبر داد و گفت: از متهم مقادیر قابل توجه ای حشیش کشف و ضبط شده است.
سروان محمد سعیدی افزود: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور مأموران گشت کلانتری هنگام گشتزنی در "صحن مطهر" بودند که به فردی که در حال وارسی کیف دستی اش بود و به محض مشاهده پلیس متواری شد، مشکوک شدند.
وی بیان داشت: با فرار مظنون بلافاصله مأموران برای بررسی موضوع وارد عمل شده و به تعقیب متهم پرداختند، متهم که بدون توجه به اخطار پلیس همچنان بر سرعت خود می افزود طی یک تعقیب و گریز پلیسی در یکی از کوچه های فرعی دستگیر شد.
سروان سعیدی ادامه داد: در بازرسی از کیف دستی متهم که "احمد" نام داشت مقادیر قابل توجه ای حشیش که با لفافه بسته بندی شده بود، کشف شد که مأموران متهم را به همراه اموال مکشوفه برای تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر در خصوص جرایم احتمالی دیگر به پایگاه نهم پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ انتقال داده شد.
سارق خودرو هنگام سرقت لوازم یک خودروی دیگر بازداشت شد
رئیس کلانتری ۱۰۱ تجریش از دستگیری یک سارق خودرو در محدوده تجریش خبر داد و گفت: این متهم در حال سرقت لوازم داخلی یک خودروی دیگر بود که از سوی پلیس شناسایی و بازداشت شد.
سرهنگ سعید کفراشی افزود: یکی از گشتهای انتظامی کلانتری ۱۰۱ تجریش هنگام گشتزنی در محدوده مذکور بوده که متوجه می شوند یک خودرو کنار یک خودروی دیگر به طرز مشکوکی پارک شده است.
وی بیان داشت: این اقدام موجب شد تا مأموران مشخصات خودروی مذکور را از مرکز پیام پلیس استعلام کنند که طی آن مشخص شد که این خودرو چند روز پیش از محدوده شهرک غرب به سرقت رفته است.
سرهنگ کفراشی ادامه داد: بلافاصله مأموران برای بازداشت سارق خودرو به آن نزدیک شدند، اما متوجه شدند که راننده خودروی مسروقه در حال کلنجار رفتن با ضبط خودروی کناری است.
وی تصریح کرد: بر همین اساس سریعاً این فرد بازداشت شده و طی بازجوییهای اولیه در محل مشخص شد که این متهم پس از سرقت خودروی مذکور در حال سرقت لوازم داخلی یک خودروی دیگر است.
رئیس کلانتری ۱۰۱ اضافه کرد: متهم به همراه خودروی مسروقه به کلانتری منتقل شد و با هماهنگیهای انجام شده مالک خودروی دیگر که مورد سرقت قرار گرفته بود به کلانتری دعوت شده و با طرح دو شکایت از سوی دو مالک خودرو این متهم تحت بازجویی های فنی قرار گرفت.
وی عنوان کرد: متهم که "علی اکبر" نام داشت بازجوییهای انجام شده به سرقت خودرو و سرقت لوازم داخلی یک خودروی دیگر اعتراف کرده و برای تحقیقات بیشتر به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد
کد مطلب: 19802
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *