۰
جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۱۷

استقلال وارد بوکس شد

دبیر فدراسیون بوکس گفت: تیم داغستان که قرار بود هفته‌ی آینده به ایران بیاید کمی دیرتر به ایران می‌آید.
همایون اردلان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تیم‌های بزرگسالان و جوانان داغستان که قرار بود اوایل بهمن برای برپایی اردویی دو هفته‌ای به ایران بیایند کمی دیرتر می‌آیند. آن‌ها به خاطر تعطیلات سال نو میلادی درخواست کرده بودند که در زمان دیگری به ایران بیایند که ما هم نامه آن را به وزارت ورزش و جوانان فرستادیم و قرار شده ۲۰ بهمن به ایران بیایند.
وی در مورد حضور اکبر احدی در کلاس مربی‌گری پیشرفته در ایتالیا افزود: احدی به اسم برای حضور در این کلاس دعوت شده بود اما کشور میزبان دعوتنامه او را دیر ارسال کرد و کار گرفتن روادید طول کشید. قانون سفارت می‌گوید که برای گرفتن روادید ۱۴ روز قبل باید اقدام شود که برای احدی این مدت کم بود. به هر حال با پیگیری‌های ناطق نوری و من و گرفتن نامه از وزارت امور خارجه او به سفارت ایتالیا رفت اما قرار شده فردا (شنبه) ویزایش را بگیرد.
دبیر فدراسیون بوکس با اشاره به اینکه فدراسیون ایران تمام تلاش خود را برای گرفتن روادید انجام داد گفت: ما تمام نامه‌نگاری‌های لازم را انجام دادیم اما طبق همان چیزی که گفتم زمان برای گرفتن روادید کم بود. من حتی به فدراسیون جهانی و کشور ایتالیا نامه نوشتم و گفتم که چون دعوتنامه دیر رسیده و احدی دیر به کلاس می‌رسد حتما او را در کلاس بعدی هم دعوت کنید.
اردلان در مورد سفر زیارتی – تدارکاتی به بصره افزود: دعوتنامه این سفر به دست ما رسیده و در حال اجرای کارهای اداری هستیم تا ببینیم که چه می‌شود.
وی از قطعی شدن تیم‌داری استقلال تهران در لیگ بوکس خبر داد و گفت: ناطق نوری در صحبتی که با فتح‌الله‌زاده داشت حضور استقلال قطعی است و من هم دنبال هماهنگ کردن بقیه کارهای حضور آن‌ها هستم. قرار بود ناطق نوری با رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم صحبت کند که متاسفانه او استعفا داد.
کد مطلب: 20017
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *