۰
شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۵۴

بیشترین آمار بیکاری برای تحصیل‌ کردگان

معاونت توسعه مدیریت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه میزان بیکاری افراد داری دیپلم و زیر دیپلم زیر دو درصد است، گفت: بیشترین آمار بیکاری کشور مربوط به افراد تحصیل‌کرده است.
به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران اسدالله‌عباسی در مراسم کلنگ‌زنی مجتمع ورزشی کارگران چالوس اظهار داشت: تلاش می‌کنیم که اجرای این پروژه در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.
وی در ادامه از اعلام آمادگی اداره تعاون برای احداث ساختمان اداری اداره تعاون و کار شهرستان چالوس خبر داد و بیان داشت: اگر زمین در اختیار ما قرار گیرد؛ اعتبار برای احداث ساختمان اختصاص می‌یابد.
معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون ، کار و امور اجتماعی درباره فعالیت‌های دولت در کشور گفت: برخی از کارهای انجام شده دولت نهم و دهم در کشور بی‌نظیر بود.
عباسی دیگر اقدامات انجام شده دولت برای توسعه فعالیت‌های تعاون کار و رفاه اجتماعی به تشکیل سازمان بیمه سلامت اشاره کرد و گفت: تشکیل سازمان بیمه سلامت یک حرکت ارزنده‌ای بود سازمان بیمه سلامت بسیاری از کمبودها و نواقص را برطرف کرد.
معاونت توسعه مدیریت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به اقدامات انجام شده دولت در بحث بیمه بازنشستگان اشاره کرد و گفت: در بیمه بازنشستگان در دو مقوله، خدمات مناسبی در چند ماه گذشته برای بازنشستگان در نظر گرفته شد.
وی اضافه کرد: در مرحله اول مجلس دولت را مکلف کرد تا مطالبات بازنشستگان را به صورت سهام بورس پرداخت کند اما بازنشستگان پرداخت را به صورت نقد مطالبه کردند که برای حل این مشکل سازمان بازنشستگی از دولت وکالت گرفت سهام را به فروش برساند و در اختیار بازنشستگان قرار دهد
عباسی دیگر اقدامات دولت برای بازنشستگان را اجرای بیمه طلایی بازنشستگان عنوان کرد و گفت: در این طرح افراد بازنشسته با مراجعه به بیمارستان‌ها از خدمات مطلوبی برخوردار می‌شوند.
معاونت توسعه مدیریت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به اقدامات دولت برای رفع مشکل تشکیل تعاونی‌های اشاره کرد و گفت: با ورود صندوق توسعه تعاون مشکلات وثیقه تشکیل تعاونی‌ها رفع شد.
معاونت توسعه مدیریت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخش دیگری از سخنانش به موضوع اشتغال موجود در کشور اشاره کرد و گفت: در بررسی مرکز آمار ایران میزان بیکاری افراد داری دیپلم و زیر دیپلم زیر دو درصد است ولی بیشترین آمار بیکاری کشور مربوط به افراد تحصیل‌کرده است.
کد مطلب: 20908
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *