۰
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۴۳

مصادیق خیانت سیاسی در شرایط کنونی

معاون پارلمانی و امور استان‌های تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه ثبات سیاسی نظام ما چه در داخل و چه در خارج از اهم واجبات است، گفت: هر کسی به هر نحوی آب در آسیاب دشمن بریزد، به نظام، خون شهدا، امام شهدا و مقام معظم رهبری خیانت کرده است.
حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل فلاح، معاون پارلمانی و امور استانهای تبلیغات اسلامی کشور در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد خیانت سیاسی با توجه به این سخن مقام معظم رهبری که فرمودند: از امروز تا انتخابات، هر کس احساسات مردم را در جهت ایجاد اختلاف به گار گیرد قطعا به کشور خیانت کرده است، گفت: موضوع خیانت به کشور به نحوی از زمان حضرت امام(ره) مطرح بوده است. وقتی کشور ما در حال پاسخگویی به هجمه سنگین دشمن در همه حوزه ها (سیاسی، بین المللی، داخلی، اقتصادی و ...) هست، هر کسی که نقش تضعیف جبهه خودی را داشته باشد می توانیم به او بگوئیم که همان نقش ستون پنجم و حتی خطرناک تر از ستون پنجم کار می کند، برای همین می توان به این کار عنوان خیانت داده شود.
وی با بیان اینکه امروز اولویت اول ما اتحاد و همبستگی بر محوریت همان کلمة الله و حول محور خواسته ها و فرمایشات و اوامر ولی فقیه است، افزود: هر کسی که از این مسیر خارج شود به نحوی آب در آسیاب دشمن می ریزد و این کار هیچ نامی جز خیانت ندارد.
فلاح با تأکید بر اینکه ثبات سیاسی نظام ما چه در داخل و چه در خارج از اهم واجبات است، تصریح کرد: حضرت امام(ره) وقتی به این بحثها می رسید این کارها را واجب‏تر از نماز می دانستند. اصل، ثبات سیاسی حکومت است و این هم تبعیت از کلام رسول خد(ص) و امیرالمؤمنین(ع) در آن زمان دارد.
وی اظهار داشت: اولویت ما این است که از درگیریها و تنشها دوری کنیم تا بتوانیم در مقابل دشمن حرف بزنیم. آنچه که دشمن را خوشحال می کند موجب غضب خداست و چیزی که موجب غضب خداوند باشد نوعی خیانت و خلاف شرع است. من فکر می کنم. نه تنها مسئولان و سران قوا بلکه هر کسی به هر نحوی در تفرقه مردم و کشاندن جامعه به بحثهایی شود که آرامش جامعه را به هم می زند مرتکب فعل حرام و خلاف شرع شده و خیانت به نظام و خون شهدا و امام شهدا و مقام معظم رهبری کرده است.
معاون پارلمانی و امور استانهای تبلیغات اسلامی کشور اظهار داشت: برای توقف این وضعیت، راهکار همان است که مقام معظم رهبری فرمودند. مسئولان باید با تفاهم و همدلی کار کنند و مردم هم باید این تفاهم و همدلی را احساس کنند. وقتی افزایش قیمت و ... اتفاق می افتد مردم همه را به این گونه مسائل ارجاع می دهند. مردم ما وفادار هستند و باید قدرشناس آنها بود و از آنها تشکر کرد و تشکر هم این است که با وحدت به حل مشکلات مردم بپردازیم؛ نه اینکه علاوه بر مشکلات مردم دغدغه هایی را به آنها اضافه کنیم.
وی در پایان سخنانش تأکید کرد: فکر می کنم وحدت و همدلی و پرداختن به مسائل کلی نظام و دور کردن مردم از مشکلات و مسائلی که نباید به عنوان حاشیه در نظام قرار گیرد، از اهم مسائلی است که باید مسئولان ما به آن بپردازند.
کد مطلب: 21799
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *