۰
چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۴۲

رضایی:نگاه منفی به گذشته خودزنی است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر این که ندیدن واقعیت هایی چون گرانی و بیکاری باعث عقبگرد می شود، گفت: مسئولان مشکلات گرانی و بیکاری را حل کنند
به گزارش مهر، محسن رضایی عصر چهارشنبه در همایش اقتصاد مقاومتی با حضور گسترده مردم یاسوج اظهار داشت: این انقلاب دستاوردهای بزرگی به همراه داشته اما هنوز هم نارسایی هایی وجود دارد که مردم را با مشکل مواجه کرده است.
وی بیان کرد: عده ای مشکلات را می بینند و گذشته را زیر سوال می برند که این به هیچ وجه درست نیست.
رضایی افزود: عده ای هم با اشاره به دستاوردهای انقلاب، به مشکلات کنونی بی توجهی می کنند که این هم بسیار اشتباه است.
وی تصریح کرد: همانطور که از انقلاب و دست آوردهای آن باید دفاع کنیم، واقعیت های امروز جامعه را نیز نباید کتمان نماییم بلکه باید برای آنها چاره اندیشی شود.
نگاه منفی به گذشته خودزنی است
وی نگاه منصفانه و واقع بینانه را نیاز کنونی جامعه عنوان کرد و گفت: نگاه منفی به گذشته خودزنی است و ندیدن واقعیت هایی چون گرانی و بیکاری باعث عقبگرد می شود.
رضایی با بیان اینکه باید سنگر اقتصاد را همچون سایر سنگرها فتح کنیم، گفت: انقلاب اسلامی باید بتواند زندگی مردم را به بهترین شکل ممکن در آورد و اخلاق را درست کند.
دبیر تشخیص مصلحت نظام با اشاره به رهنمودهای رهبر انقلاب به مسئولین مبنی بر حفظ آرامش، گفت: برخی از مسئولان و دولتمردان به جای اینکه در مقابل گرانی ها و سختی ها، در کنار و همدرد مردم باشند، با هم دست به یقه می شوند.
رضایی با بیان اینکه وقتی مردم در فشار هستند، مسئولین باید در کنار مردم باشند، تصریح کرد: این منازعات و اختلافات می تواند باعث بی ثباتی و نا آرامی شود.
قوام جامعه وابسته به رفتار دولتمردان است
وی بیان داشت: دولتمردان باید بیش از همه به فکر حفظ آرامش باشند و اگر به مردم کمکی نمی کنند، مردم را تضعیف نکنند بلکه به مردم امید دهید و مشکلات آنان را رفع نمایید.
رضایی تصریح کرد: اینکه دولت مردان ما مثل خروس جنگی به هم می پرند این در شان دولتمردان جمهوری اسلامی نیست و باعث خرد شدن شخصیت دولتمردان، فرو ریختن اعتبار و منزلتها و خوشحالی و سوء استفاده دشمنان می شود.
وی گفت: اخلاق و ادب دولتمردان و صبر و تحمل آنان باید زبانزد عام و خاص باشد و قوام جامعه ما به رفتار دولتمردان بر می گردد و اخلاق در جامعه به اخلاق آنان وابسته است.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: بد اخلاقی، کم تحملی، شتاب زدگی، قوام جامعه را سست و امید جامعه را متزلزل می کند.
وی بیان کرد: مسئولان کشور باید جایگاه خود را بدانند و شان خود را رعایت کنند و هر کلامی و رفتاری که می گویند باید بدانند که صندلی که رویش نشسته اند، به قیمت خون دههاهزار شهید بدست آمده است.
مسئولین، رهبری و مردم را تضعیف نکنند
وی تاکید کرد: مسئولین نباید نظام جمهوری اسلامی، رهبری و مردم را تضعیف کنند زیرا این انقلاب با هزینه سنگینی بدست آمده و همه ما نسبت به حفظ آن مسئول هستیم.
رضایی بیان داشت: منافع شخصی و جناحی ما نباید بر منافع مردم و نظام ترجیح داده شود و نباید از صبر مردم سوء استفاده شود.
وی افزود: اگر کسی شجاعت کنار رفتن را ندارد لااقل آزاده باشد و به مردم فشار نیاورد و وجهه نظام جمهوری اسلامی را در بیرون تضعیف نکند.
رضایی تاکید کرد: نباید کاری کنند که فتنه جدیدی در کشور بوجود آید که البته با هوشیاری رهبر انقلاب و ملت بیدار ما چنین اتفاقی نخواهد افتاد و اجازه نخواهند داد عده ای در این شرایط حساس به فکر منافع خود و گروهشان باشند.
کد مطلب: 22143
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *