۰
پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۰۴

۶ ماه محرومیت برای بازیکن دوپینگی لیگ برتر

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال، از محرومیت ۶ ماهه بازیکن دوپینگی لیگ برتر فوتبال خبر داد.
به گزارش ایلنا، هاشمیان با اشاره به رای بازیکن دوپینگی گفت: کمیسیون بدوی رسیدگی به تخلفات، رای خود را در خصوص بازیکن متخلف دوپینگی در لیگ برتر اعلام کرده است.
وی ادامه داد: بر این اساس بازیکن یاد شده با توجه به مستندات درمانی ارائه شده و به دلیل عدم درخواست فرم معافیت درمانی، به مدت ۶ ماه از کلیه فعالیت‌های رسمی در فوتبال محروم شد. همچنین این بازیکن تا پایان وقت اداری روز دوشنبه ۲۳ بهمن، فرصت ارائه درخواست استیناف خواهد داشت و در غیر این صورت حکم قطعی و مشخصات بازیکن متخلف اعلام خواهد شد.
رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال، در خصوص بازیکن متخلف در لیگ فوتسال نیز گفت: با توجه به اصرار بازیکن مبنی بر اینکه به جز مکمل‌های ورزشی از هیچ دارویی به قصد دوپینگ استفاده نکرده است و با عنایت به درخواست رسمی وی جهت آنالیز نمونه مکمل که از سوی خودش ارائه شده، کمیسیون با این درخواست موافقت و از کمیته پزشکی خواست تا نسبت به ارسال نمونه مکمل ارائه شده از سوی بازیکن به آزمایشگاه اقدام کند.
وی ادامه داد: بدیهی است نتیجه آنالیز مکمل در صورت مثبت اعلام شدن صرفا به عنوان یک مستند مد نظر اعضای کمیسیون قرار خواهد گرفت و به هیچ عنوان به این معنی نیست که در صورت مثبت شدن نمونه، بازیکن معاف از مجازات خواهد بود.
هاشمیان، در پایان گفت: طبق آیین نامه بازیکنی که بتواند اثبات کند ماده ممنوعه چگونه وارد بدن وی شده شانس استفاده از تخفیف در مجازات را خواهد داشت و براین اساس نمونه به آزمایشگاه ارسال خواهد شد و رای بازیکن پس از اخذ نتیجه آزمایشگاه اعلام می‌شود.
کد مطلب: 22213
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *