۰
پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۱۳
احمدی مقدم:

حادثه قم قابل پیش بینی بود و تذکر داده بودیم

فرمانده ناجا با بیان اینکه دستگاه های مسئول در حال بررسی مقصران وقوع حادثه هستند، بیان داشت: طبق اطلاعات واصله وقوع حوادثی در مصلی امام خمینی قم به مسئولان تذکر داده شده بود
به گزارش مهر، سردار اسماعیل احمدی مقدم ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی در مورد دلایل تاخیر ورود نیروی انتظامی به اتفاقات رخ داده در جریان سخنرانی علی لاریجانی رئیس مجلس در مصلی امام خمینی قم بیان داشت: بر اساس اخبار و اطلاعات موجود احتمال وقوع چنین حادثه ای وجود داشت که به مسئولان نسبت به وقوع حوادثی از این قبیل تذکر داده شده بود.
وی با اظهار اینکه باید تمهیدات بیشتری نسبت به پیشگیری از وقوع این حادثه انجام می شد، اضافه کرد: دستگاههای مسئول در حال بررسی حادثه هستند و اگر سستی و قصوری از ناحیه مسئولان امنیتی رخ داده است برخورد خواهد شد.
سردار احمدی مقدم تاکید کرد: آنچه که مهمتر از حادثه است، کسانی در لباس دفاع از دین و ولایت دست به اقداماتی می زنند که ناخشنود کننده برای مردم و ولایت است.
وی بیان داشت: بر اساس تصاویر و مستندات موجود حاشیه سازان در جشن بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی افرادی متدین هستند که از روی غفلت و افراط این اقدام را انجام داده اند و جا دارد توبه کنند و دیگران هم به تکرار چنین رفتارهایی در کشور دست نزنند. زیرا کشور در زمان کنونی به آرامش و عقلانیت نیاز دارد و همه باید دنباله رو رهبری باشیم.
فرمانده ناجا در پاسخ به سؤالی در مورد تامین امنیت نامزدها و کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری تصریح کرد: ستاد امنیت انتخابات در وزارات کشور در حال تشکیل است و نمایندگان نیروی انتظامی حضور خواهند داشت، اما از نظر امنیتی ناجا پیش بینی های لازم را برای سفر تمامی نامزد ها و کاندیداهای احتمالی در نظر گرفته است.
وی در ادامه بخشودگی جرائم راهنمایی و رانندگی از طریق پیامک را تکذیب کرد و افزود: مردم در خصوص پیامک های ارسالی و بخشودگی جرائم راهنمایی و رانندگی دقت بیشتری داشته باشند و شایعات روزهای اخیر در مورد بخشودگی جرائم صحت ندارد.
سردار احمدی مقدم اضافه کرد: شیطنت هایی انجام می شود و برای برخی از شرکتها درآمدی هم دارد که امیدواریم در این موضوعات سهمی نداشته باشند.
وی گفت: نیروی انتظامی پیگیری ها را تا وصول نتیجه ادامه خواهد داد تا مسبب اصلی ارسال این پیامک مشخص شود.
کد مطلب: 22924
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *