۰
جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۳۸

فرهاد کاظمی هم استعفا می دهد

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: وقتی چند تماشاگر در سکوها به من این گونه توهین می‌کنند برای من قابل تحمل نیست و نمی‌دانند که من چقدر زحمت می‌کشم و من امشب استعفایم را تقدیم هیات مدیره می‌کنم.
ایسنا: فرهاد کاظمی پس از شکست دو بر یک ذوب آهن و مس کرمان، در نشست خبری اظهار کرد: وقتی چهار تماشاگر به من بگویند که «کاظمی حیا کن تیم را رها کن» واقعا به من بر می خورد چرا که آنها نمی دانند برای این تیم زحمت می‌کشم. برای همین من امشب استعفایم را تقدیم هیات مدیره می‌کنم.
وی ادامه داد: من همین امشب در رختکن از بچه ها خداحافظی کردم و به آنها گفتم که دیگر نمی‌توانم در تیمشان بمانم، هر چند که آنها اصرار داشتند بمانم. وقتی در جایگاه و سکوها من را نخواهند من دیگر نمی‌توانم همه مسئولیت‌ها را بر دوش بکشم، چرا که مدیریت هم باید در این زمینه فعال باشد.
فرهاد کاظمی تصریح کرد: ۱۵ روز است که در حال کار کردن بر روی سیستم‌ دفاعی بازیکنان هستیم و وقتی آنها خوب تلاش نمی‌کنند خب طبیعی است که این نتایج هم پیش می‌آید، البته باید این را بگویم که در برنامه «۹۰» موقعیت‌های ما پخش نمی‌کنند، مثالش همین بازی فولاد خوزستان بود که برنامه «۹۰» موقعیت‌های ما را پخش نکرد، شاید بخواهند وجهه ما را در میان مردم خراب کنند!
کاظمی اظهار کرد: واقعا وقتی تیم مس ۱۱ نفره دفاع می‌کند چگونه باید به این تیم گل زد؟ واقعا امروز ما ۱۰ – ۱۱ موقعیت گل ایجاد کردیم و از بچه‌ها تشکر می‌کنم که بازی خوبی انجام دادند، اما به هر حال موقعیت‌های زیادی داشتیم و فقط می گویم که همه این‌ها از بدشانسی است، البته روی گل دوم هم اشتباه داشتیم.
وی افزود: پنج بازیکن میانی ما امروز نبودند و همین دست ما را بسته بود، داوری هم خوب بود و من از بازیکنان تشکر می‌کنم.
کاظمی تصریح کرد: ما مشکل فنی نداریم نسبت به تیم‌های دیگر بدشانسی می آوریم، اما من باید پاسخگوی همه چیز باشم. البته تیم ما از نظر مالی مشکلی ندارد.
وی در ادامه یادآور شد: نیمه اول خوب بازی نکردیم و ما در بازی‌های گذشته خوب بودیم. اما ظاهرا بعضی مواقع نمی‌شود کاری کرد. همه جای دنیا همین است.
فرهاد کاظمی در خصوص مدیریت باشگاه گفت: البته مدیریت کارهای مثبتی برای ما کرده است. ما برای تهیه یک زمین فوتبال هنوز مشکل داریم و گرفتن زمین تمرین با خواهش و تمنا اصلا جالب نیست.
کاظمی ادامه داد: هشت بازی تا پایان لیگ باقی مانده است و ممکن است در هشت بازی کارهای کثیفی اتفاق بیفتد. من از فدراسیون و کمیته‌ داوران می‌خواهم که دقت کنند تا اتفاقی رخ ندهد.
وی خاطر نشان کرد: باز هم می گویم از بچه‌ها خداحافظی کردم و اگر در گذشته جای آقای ابراهیمی مدیرعامل باشگاه بودم، استعفا داده بودم. تیم ما از لحاظ روحی آماده است، اما بچه‌ها موقعیت‌ها را تبدیل به گل نمی‌کنند و من مجبورم که استعفایم را به هیات مدیره بدهم تا در این باره تصمیم گیری شود.
در پایان بازی هم تماشاگران ذوب آهن علیه فرهاد کاظمی و ابرقویی نژاد، عضو هیات مدیره باشگاه ذوب آهن شعار می‌دادند
کد مطلب: 23028
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *