۰
دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۳۴

منتفی شدن جدایی ری از تهران قطعیت ندارد

دبیر مجمع نمایندگان تهران گفت: اعضای کمیسیون شوراهای مجلس رأی دادند که جدایی ری از تهران به صلاح نیست، ولی هنوز این مصوبه به صحن‌علنی نیامده و قطعیت ندارد
فارس: حسین طلا درباره آخرین اقدامات صورت گرفته درباره جدایی ری از تهران اظهار داشت: روز گذشته در کمیسیون شوراهای مجلس جدایی ری از تهران مطرح شد و نهایتاً اعضای این کمیسیون رأی دادند که این اقدام به صلاح نیست ولی هنوز این مصوبه به صحن‌علنی نیامده است.
وی با اشاره به اینکه منتفی شدن جدایی ری از تهران قطعی نیست بیان داشت: این مصوبه باید در صحن‌علنی مطرح و پس از تصویب آن باید شورای نگهبان نیز در این خصوص که انتخابات در ری، تهران و تجریش باهم برگزار شود، اعلام نظر کند.
طلا افزود: درصورتی که شورای نگهبان این مصوبه را قبول کند انتخابات در تهران و ری همزمان برگزار می‌شود و شهرستان‌های ری و تجریش به تهران می‌پیوندند.
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه بنظر نمی‌رسد مصوبه کمیسیون شوراها مبنی بر منتفی شدن جدایی ری از تهران در صحن علنی مجلس مطرح شود اظهار داشت: منتفی شدن و برگزاری باهم انتخابات در شهرستان‌های ری، تهران و تجریش فعلا قطعیت ندارد.
کد مطلب: 23340
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *