۰
دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۵۳

برگزیدگان هفتمین جشنواره‌ی شعر فجر

برگزیدگان هفتمین جشنواره شعر فجر معرفی شدند.
ایسنا: مراسم پایانی هفتمین جشنواره شعر فجر دقایقی پیش با یک ساعت تأخیر، در تالار وحدت آغاز شد و برگزیدگان این دوره از جشنواره شعر فجر معرفی شدند.
در بخش پیامبر اعظم (ص)، محمدحسن مهدویانی / رتبه اول از استان اصفهان، محمدرضا طهماسبی / رتبه دوم از تهران و حسنا محمدزاده / تقدیری از اصفهان به عنوان برگزیده معرفی شدند.
در بخش شعر نو (نیمایی و سپید)، مهرداد احمدی / رتبه اول از استان کردستان، الهه تاجیک‌زاده / نفر دوم از تهران و محمدمهدی سیار / رتبه سوم از تهران به عنوان برگزیده انتخاب شدند.
در بخش سنتی، ساجده جبارپور ماسوله / نفر دوم از استان گیلان، حامد ابراهیم‌پور / رتبه سوم از تهران و امید مهدی‌نژاد / تقدیری از تهران برگزیده شدند.
در بخش سرود و ترانه، احمد امیرخلیلی / رتبه دوم از تهران، حامد عسگری / رتبه سوم از تهران و عالیه محرابی مریم‌آبادی / رتبه سوم از یزد به عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند.
در بخش کودک و نوجوان، طیبه شامانی / رتبه دوم از تهران، محمد صارمی شهاب / رتبه سوم از همدان، منیره هاشمی / رتبه سوم از خراسان رضوی و مریم اسلامی / تقدیری از تهران برگزیده شدند.
در بخش نقد و پژوهش نیز احسان شورابی مقدم / رتبه دوم از تهران، مهرداد نصرتی / رتبه سوم از کرمان و غلامرضا کافی / تقدیری از استان فارس برگزیده معرفی شدند.
کد مطلب: 24115
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *