۰
سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۲۰

مصدومیت فیلمبردار ۹۰ با پرتاب سنگ

تصویربردار برنامه ۹۰ که برای پوشش دیدار تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و منصوری قرچک به ورزشگاه پیروزی این استان رفته بود در بیرون از ورزشگاه براثر اصابت پرتاب سنگ از سوی تماشاگران مصدوم شد.
فارس:در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال از دقایقی پیش دو تیم گیتی‌پسند و منصوری در ورزشگاه پیروزی به مصاف هم رفته‌‌اند.
با توجه به حساسیت‌هایی که این بازی دارد؛ قابل پیش‌بینی بود که این بازی با حاشیه‌های زیاد همراه شود، هرچند که مدیران تیم گیتی‌پسند تدابیر خاصی را برای آرامش این بازی اندیشیده بودند.
با توجه به شرایط حساسی که این دیدار داشت، تماشاگران اجازه ورود به ورزشگاه را نکردند و در بیرون ورزشگاه حضور دارند و شاید درباره ورود آنها به ورزشگاه تصمیم‌گیری شود.
گزارشگر و تصویربردار برنامه ۹۰ در بیرون از ورزشگاه قصد مصاحبه با هواداران پشت‌ درب مانده را داشتند که با مشکلاتی مواجه شدند و بر اثر پرتاب سنگ به سوی تصویربردار برنامه ۹۰ وی مصدوم شد.
پس از حاشیه‌‌هایی که در هفته پایانی لیگ برتر فوتسال در سال گذشته به وقوع پیوست، هواداران گیتی‌پسند برنامه ۹۰ را مقصر برملا شدن ماجرای تبانی می‌دانند و در طول این فصل هرگاه خبرنگار برنامه ۹۰ در ورزشگاه حضور پیدا کردند با توهین و فحاشی مانع از تصویربرداری این گروه شده‌اند.
کد مطلب: 24228
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *