۰
چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۰۶

آب پاکی استیلی روی دست طرفداران

عضو کمیته فنی پرسپولیس گفت: قطعاً کریمی به دربی نمی‌رسد.
به گزارش فارس، حمید استیلی در مورد دربی ۷۶ گفت: امیدوارم بازی خوبی را مشاهده کنیم، پرسپولیس با آمدن گل‌محمدی شرایط بهتری پیدا کرده و او به تیم کمک کرده تا انسجام بازیکنان بالا برود. بازیکنانی که در نقل و انتقالات نیم‌فصل به پرسپولیس اضافه شدند، توانستند به تیم کمک زیادی کنند، پرسپولیس در دو بازی ۱۰ گل به ثمر رساند و این نشان می‌دهد تیم در آمادگی خوبی قرار دارد. هر تیمی که در این مسابقه شرایط بهتری داشته باشد، می‌تواند به پیروزی برسد.
وی افزود: هر تیمی که از لحاظ روحی بهتر باشد، می‌تواند نتیجه بگیرد. برگ برنده این بازی شرایط روحی و روانی است. پرسپولیس در این مسابقه قطعاً علی کریمی را در اختیار ندارد، حقیقی هم کمی آسیب‌دیده است اما مشکل او جدی نیست و پزشکان تلاش می‌کنند او را به دربی برسانند. روز جمعه برنده دربی باید مردم باشند و با حضور در ورزشگاه و با تشویق تیم‌های خود بازی زیبایی را مشاهده کنند.
پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه آیا استقلال شرایط بهتری نسبت به پرسپولیس دارد، گفت: استقلال امسال زودتر از پرسپولیس جمع شد و سرمربی آنها زودتر بالای سر تیم حاضر شد. مربی ما خیلی دیر آمد و تیم تمرینات آماده‌سازی خوبی نداشت. استقلالی‌ها در نیم‌فصل ۵ بازیکن جدید گرفتند که همه تأثیرگذار بودند. حاتمی، محمدرضایی، موسوی و بازیکن خارجی این تیم عملکرد خوبی داشتند. استقلال جایگاه خوبی در جدول دارد و در عملکردش دچار ثبات بوده است. البته بازی دربی با تمام مسابقات فرق می‌کند و مشخص نیست کدام برنده است. هر تیمی که بتواند از لحاظ روحی عملکرد بهتری داشته باشد سه امتیاز این بازی را کسب می‌کند، پس نمی‌توان این بازی را پیش‌بینی کرد.
وی تأکید کرد: هر دو تیم بازیکنان خوبی دارند و حتی افرادی که روی نیمکت می‌نشینند بازیکنان قدرتمندی هستند. ملی‌پوشان زیادی عضو دو تیم هستند، بازیکنان باید به فکر انجام فوتبالی ساده باشند و تنش فایده‌ای ندارد. یحیی مربی‌ای است که نشان داده عاشق بازی هجومی است و در مسابقات از دو مهاجم استفاده می‌کند، قاضی هم شرایط خوبی پیدا کرده و به این مسابقه می‌رسد، شرایط روحی تیم نیز بسیار خوب است و من هم به وظیفه خودم به تمرین آمدم تا از لحاظ روحی به بازیکنان کمک کنم، زمانی که فوتبال بازی می‌کردم اصلاً به استقلال نباختم و تنها در دوران مربی‌گری از این تیم شکست خوردم. امیدوارم پرسپولیس در این بازی نتیجه خوبی بگیرد.
استیلی در مورد بازیکن جدید پرسپولیس گفت: ولاتکو بازیکن خوبی است و از استعداد بالایی برخوردار است، امیدوارم بتواند عملکرد خوبی داشته باشد.
کد مطلب: 20638
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *