۰
سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۲۲

بیادی:احمدی‌نژاد عوض نشده است

دبیرکل جمعیت آبادگران جوان با تاکید بر اینکه " احمدی‌نژاد عوض نشده است"، گفت: تمام کاستی‌ها و مشکلات را نمی‌شود با دستمال احمدی‌نژاد پاک کرد.
ايسنا: حسن بیادی شب گذشته که به عنوان یکی از حامیان اصلی احمدی‌نژاد در سال ۸۴ مطرح بود، در جمع دانشجویان دانشگاه امام صادق (ع) با اشاره به چگونگی انتخاب احمدی‌نژاد به عنوان کاندیدای آبادگران برای ریاست‌جمهوری در سال ۸۴، اظهار کرد: احمدی‌نژاد همان‌طوری است که می‌شناختم و عوض نشده است.
وی اضافه کرد: در سال ۸۴ ما روی ۶۰ نفر طی چندین ماه کار کرده بودیم. تعداد این افراد پس از مدتی به ۳۰ و پس از آن به ۱۰ نفر و در نهایت به چهار نفر رسید. از این چهار نفر، به غیر از آقای احمدی‌نژاد در مورد سایر افراد فشار بود و از بخش‌های مختلفی ما را تحت فشار قرار می‌دادند که یکی از آن سه نفر انتخاب شوند و تنها کسی که در مورد او هیچ اصراری از سوی کسی وجود نداشت احمدی‌نژاد بود.
بیادی افزود: ما ۵۰ شاخص برای انتخاب فرد مورد نظر نوشتیم که احمدی‌نژاد نمره‌ای بین ۱۲.۵ تا ۱۳.۵ کسب کرد و نمرات سایر افراد درباره این شاخص‌ها کمتر از ۱۰ بود. برخی از کسانی که امروز احمدی‌نژاد را همراهی می‌کنند در زمانی که ما او را به عنوان کاندیدای مورد نظر خود انتخاب کردیم به این انتخاب اعتراض داشتند.
دبیرکل جمعیت آبادگران جوان با بیان اینکه "بزرگ کردن آدم‌ها به ضررمان تمام شده است"، گفت: نباید از آدم‌ها رستم درست کنیم و بعد خودمان از آنها بترسیم. من پس از یک ماه بعد از روی کار آمدن آقای احمدی‌نژاد از او خداحافظی کردم و گفتم دروغ به هر شکلی و از هر کسی که باشد حرام است. من انتقادهای خود را به ایشان اعلام کردم؛ البته هیچگاه تخریب نکردم. من اولین نفری بود که علیه "خار و خاشاک" سخنرانی کردم. ما برنامه‌های زیادی داشتیم اما تمام برنامه‌های ما را افرادی که در کنار احمدی‌نژاد بودند خراب کردند.
وی با بیان این اعتقاد که "انتقادات جدی به احمدی‌نژاد وارد است"، اظهار کرد: البته تمام کاستی‌ها را نمی‌شود با دستمال احمدی‌نژاد پاک کرد. دو تفکر خطرناک اشاعره و معتزله وجود دارد که هدفشان حذف «امر بین‌الامرین» یعنی همان ولایت است.
بیادی با بیان اینکه "در حق روحانیت ظلم شده است"، افزود:‌ معتقدم مهم‌ترین شاخصی که رییس‌جمهور آینده باید داشته باشد حیا است؛ اگر روحانی هم باشد که چه بهتر.
وی در ادامه گفت: معتقدم اولین خیانتی که به احمدی‌نژاد شد، از مدیریت مجلس هفتم بود. مجلس کاملا زیر پای احمدی‌نژاد قرار داشت در حالی که مجلس قدرتمند می‌تواند دولت قدرتمند بوجود آورد و به همین خاطر بود که امام فرمودند مجلس در راس امور است و مقام معظم رهبری هم بر همین نظر است.
دبیرکل جمعیت آبادگران جوان با بیان اینکه "ما از مجلس پنجم به بعد یک مجلس درست نداشتیم"، اظهار کرد: استیضاح کردان و مهاجرانی را کنار هم بگذارید ببینید که کدام یک منطبق بر دین است. یهودی‌ها هم این کارها را که با کردان شد انجام نمی‌دادند که ما در استیضاح کردان انجام دادیم.
بیادی همچنین با انتقاد از عملکرد احمدی‌نژاد در برخی حوزه‌ها گفت: برخی ایراد می‌گیرند که چرا مقام معظم رهبری از او حمایت کرده است، چراکه آنها بی‌عرضگی‌های خود را می‌خواهند به پای رهبری بنویسند. باید گفت که اگر رهبری با یک حرکت چشم اشاره کند همه چیز در پنج دقیقه تمام می‌شود اما ایشان عاقل‌تر و جامع‌تر از ماست و شرایط را مدیریت می‌کند.
وی با اشاره به حوادث سال ۸۸ نیز اظهار کرد: من ۱۰ سال دیگر بسیاری از مسائل را رو خواهم کرد و پرده‌ها را کنار خواهم زد و خواهم گفت چه کسانی عقده داشتند و روی فتنه‌ای که برپا شده بود بنزین می‌ریختند؛ همان‌هایی که می‌گفتند روح منی، قلب منی.
بیادی در ادامه با بیان اینکه "همه مسئولان ما امروز مسئول تشخیص مصلحت شده‌اند"، ضمن انتقاد از برخی سوءمدیریت‌ها در کشور ابراز عقیده کرد: احمدی‌نژاد خودش عوض نشده است بلکه شرایط و افراد دیگری که در اطراف او وجود دارند عوض شده‌اند. احمدی‌نژاد همان‌طوری است که او را می‌شناختیم؛ البته نصفش را هنوز رو نکرده است. کسانی که در اطراف ایشان هستند و شما به آنان انتقاد دارید، اینها پول خرد هستند. احمدی‌نژاد در کنارش اسکناس ندارد.
کد مطلب: 24910
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *