۰
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۵۰

جمع آوری "پنجره" با دستور هیچ نهادی نبوده است

معاون سردبیر هفته‌نامه پنجره با بیان اینکه محتوای این ویژه نامه هیچ تغییری نخواهد کرد و تنها عکس روی جلد آن عوض می شود گفت: قرار است این ویژه نامه در روز چهارشنبه و یا پنجشنبه مجدد منتشر شود.
مهر: سجاد رحمانی معاون سردبیر هفته‌نامه پنجره، در خصوص جمع آوری ویژه نامه نوروزی این هفته نامه از کیسوک های روزنامه فروشی گفت: وقتی مطالب نشریه منتشر و توزیع شد نظر مدیر مسوول این هفته نامه این بود که اخلاق اسلامی حکم می‌کند که عکس روی جلد این ویژه نامه عوض شود و از سویی بازخورد مخاطبان این هفته نامه و تماس آنها با دفتر این نشریه باعث شد تا تصمیم به جمع آوری این ویژه نامه بگیریم.
وی با بیان اینکه محتوای این ویژه‌نامه هیچ تغییری نخواهد کرد و تنها عکس روی جلد آن عوض می شود گفت: قرار است این ویژه نامه در روز چهارشنبه و یا پنجشنبه مجدد منتشر شود.
مدیر فنی و اجرایی هفته نامه پنجره اظهار کرد: جمع آوری این ویژه‌نامه با دستور هیچ مقام مسوول و یا نهادی نبوده و همان شبکه توزیع که این نشریه را در سراسر کشور توزیع کرده است اقدام به جمع آوری آن کرده و قرار است تا فردا تمام این ویژه نامه ها از کیوسک های سراسر کشور جمع آوری شود.
کد مطلب: 25530
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *