۰
سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۱۷

گلپایگانی:ایران طالب جنگ نیست اما کاملاً آماده دفاع است

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: ایران هرگز طالب جنگ نیست، اما ما امروز عمده نیازمندی‌های خود به ویژه تجهیزات نظامی را خودمان تولید می‌کنیم و از هر نظر آماده دفاع از کیان نظام و اسلام هستیم.
به گزارش فارس، حجت‌الاسلام محمدرضا محمدی گلپایگانی بعدازظهر امروز در اجتماع مردم استان کهگیلویه و بویراحمد که به مناسبت معارفه نماینده جدید ولی فقیه در این استان برگزار شد، اظهار داشت: حامل سلام گرم و صمیمانه ولی امر مسلمین به مردم ولایتمدار کهگیلویه و بویراحمد هستم.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری افزود: رهبر فرزانه انقلاب به بنده فرمودند که سلام گرم من را به مردم گرانقدر کهگیلویه و بویراحمد برسانید و به آن‌ها بگویید که خاطرات سفر شورانگیز سال ۷۳ به آن دیار همچنان در ذهن و فکر من زنده است.
حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی ادامه داد: استقبال بی‌نظیر مردم در آن سفر را همه به یاد دارند و بدون شک سابقه درخشان این مردم به ویژه عشایر لرنشین فراموش‌ناشدنی است.
وی با اشاره به انتصاب حجت‌الاسلام سید شرف‌الدین ملک‌حسینی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، این انتصاب شایسته را به مردم تبریک گفت و ابراز داشت: امروز آن پدر فاضل را در چهره این فرزند عالم می‌بینیم و امید داریم که دفتر نماینده ولی فقیه در این استان همچون گذشته منشأ خدمت به مردم باشد.
*نماینده ولی فقیه را تنها نگذارید/ پیام رهبری به نماینده جدید ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد
محمدی گلپایگانی از مردم این استان خواست تا نماینده جدید رهبر معظم انقلاب را تنها نگذارند و همچنان دفتر نماینده ولی فقیه محل آمد و رفت مردم باشد.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری در بخش دیگری از صحبت‌هایش به یک پیام مهم از سوی رهبر انقلاب به سید شرف‌الدین ملک‌حسینی اشاره کرد و گفت: معظم‌له از من خواستند تا این پیام را به نماینده جدید خود در کهگیلویه و بویراحمد برسانم که به گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که برای مردم این استان بیشتر وقت بگذراند.
وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب از نماینده خود در کهگیلویه و بویراحمد خواسته است تا با مدیریت مشغله‌های خود در سایر استان‌ها، بیشتر به مردم ارزشمند و شایسته این استان برسد و به امورات آن‌ها رسیدگی کند.
رئیس دفتر مقام عظمای ولایت در بخش دیگری از صحبت‌های خود در اجتماع مردمی مصلای یاسوج ادامه داد: در فتنه ۸۸ ایراد و مشکل دشمن هرگز انتخابات نبود؛ بلکه آن‌ها از ۲۰ سال پیش برنامه‌ریزی کردند تا به بهانه انتخابات و مسائل پیرامون آن نظام اسلامی را از بین ببرند؛ اما به برکت داشتن رهبری عالم و آگاه این نیت شوم دشمن هرگز محقق نشد.
وی، تحریم‌های اخیر آمریکا و غرب علیه جمهوری اسلامی ایران را آخرین حربه و تلاش دشمن خواند و بیان داشت:‌ به فضل خداوند این تحریم‌ها نیز خواهد شکست، چراکه در این چند سال چنان قدرت و توان گرفته‌ایم که هیچ قدرتی نمی‌تواند جرأت دست درازی به این کشور را در سر بپروراند.
حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی هرگز طالب جنگ نیست، اما این به معنی عدم آمادگی برای جنگ نیست و ما امروز عمده نیازمندی‌های خود به ویژه تجهیزات نظامی را خودمان تولید می‌کنیم و از هر نظر آماده دفاع از کیان نظام و اسلام هستیم.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت:‌ اگر روزی دوباره جنگی این مملکت را بگیرد و مقام معظم رهبری زبان تر کند؛ همه شما حضار خود را در مقابل گلوله‌های دشمن قرار می‌دهید و امان دشمن را می‌برید.
در این دیدار مردمی، حکم سید شرف‌الدین ملک‌حسینی از سوی مقام معظم رهبری به عنوان نماینده رهبری در استان کهگیلویه و بویراحمد از زبان رئیس دفتر ایشان قرائت شد. 
کد مطلب: 25627
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *