۰
جمعه ۹ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۵۲

ممدوحی:تشکلي با نام جامعتين وجود ندارد

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم با اشاره به استفاده از لفظ جامعتين توسط رسانه‌هاي خبري گفت: در رسانه‌ها گاهي دو تشکل جامعه روحانيت و جامعه مدرسين با عنوان جامعتين معرفي مي‌شوند در صورتي که تشکلي با نام جامعتين وجود ندارد.
باشگاه خبرنگاران: "آيت‌الله حسن ممدوحي" درباره چگونگي انتخاب آگاهانه يک رئيس جمهور و فعاليت مسئولان در اين زمينه اظهار داشت: مقام معظم رهبري چراغ روشن در صراط مستقيم است که اگر مردم براي تصميم‌گيري به دنبال وي بروند آگاهانه عمل و مسئولان فرد شايسته را انتخاب مي‌کنند.
عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامي معيارهاي انتخاب رئيس‌جمهور را مشخص مي‌کنند و مردم مي‌توانند براساس آن معيارها حرکت کنند.
وي درباره چگونگي تبليغات اسلامي و اخلاقي در انتخابات پيش رو عنوان کرد: لازم است تبليغات به دور از هرگونه افراط و تفريط صورت پذيرد و هر کانديدايي با پرهيز از غيبت، تهمت و رقابتهاي غلط در کنار يکديگر، همکاري به سزايي داشته باشند و هر يک موفقيت ديگري را از خدا بخواهد.
آيت‌الله ممدوحي با بيان اينکه بايد براي انتخاب اصلح دعا کنيم، ادامه داد: کانديداهاي انتخاباتي در صورت پيروزي رقيب بايد به فرد منتخب شده توسط مردم تبريک گفته و در جهت فعاليت بهتر وي از هر تلاشي فروگذاري نکنند.
عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم درباره فعاليتهاي جامعه مدرسين حوزه علميه قم و جامعه روحانيت مبارز اظهار داشت: در رسانه‌ها گاهي اين دو تشکل با عنوان جامعتين معرفي مي‌شوند در صورتي که تشکلي با نام جامعتين وجود ندارد.
وي ادامه داد: اين دو جامعه هر يک کار خود را انجام مي‌دهند البته مانعي ندارد که جامعه مدرسين مورد مشورت قرار گيرد.
آيت‌الله ممدوحي درباره رايزني‌هاي جبهه پيروان و جامعه روحانيت مبارز با جامعه مدرسين حوزه علميه قم اظهار داشت: يک عده به جامعه آمده‌اند و همه بر اين موضوع تاکيد کرده‌اند که ما تشکلي با هم نداريم و هر يک کار خود را انجام مي‌دهيم گر چه هدف واحدي را دنبال مي‌کنيم.
کد مطلب: 26523
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *