۰
يکشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۵۵

کاندیداها جامعه اصول‌گرایی را سردرگم کرده اند.

«انتظار می‌رود تمامی کاندیدا‌ها و جریان‌های اصولگرایی بر محور جامعتین گرد آمده و جامعه اصولگرایی را از سردرگمی و تأخیر در تصمیم گیری نجات دهند.»
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با تأکید بر اینکه اگر دولت خواهان پیشرفت کشور توأم با رعایت عدالت اجتماعی است باید به اصل ۴۴ قانون اساسی تن دهد افزود: دولت باید کشاورزی در کشور را حمایت کرده و واحدهای کوچک تولیدی را با هدف اشتغال بیشتر کمک کند.

به گزارش ایلنا، جعفر قادری در نشست علنی امروز (یکشنبه ۱۸ فروردین) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن تبریک به مناسبت سال نو گفت: نام گذاری سال ۹۲ با نام حماسه سیاسی و اقتصادی نشان از تدبیر رهبر است.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ضرورت خلق حماسه سیاسی و اقتصادی با توجه به شرایط و موقعیت فعلی کشور و حوادث پیش رو اجتناب ناپذیر است افزود: مشکل آفرینی نظام استکباری و حکومت‌های وابسته به کشورهای مستکبر مسئولیت مردم را برای حفظ آرمان‌های کشور سنگین‌تر کرده است.

این نماینده مردم در مجلس نهم ادامه داد: برای مقابله با استکبار جهانی و ایستادن در مقابل تهدیدات اقتصادی و سیاسی کشورهای غربی راهی جز حماسه آفرینی از سوی مسئولان و ملت وجود ندارد.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و نگاه معنادار دشمنان و دوستان انقلاب اسلامی به کشور گفت: ایجاب می‌کند که با انتخاب درست از فضای سیاسی موجود خود را برای حضور در حماسه سیاسی و اقتصادی آماده کنیم.

قادری با بیان این مطلب که ضرورت داشتن تحلیل واقع گرایانه از وضعیت اقتصادی کشور و جایگاهی که مسائل اقتصادی در موقعیت، موفقیت یا ناکامی انقلاب اسلامی دارد ما را بر آن خواهد داشت که بر خوردی حماسی با موضوعات داشته باشیم گفت: حضور مردم در انتخابات به خودی خود به وجود آورنده حماسه سیاسی است.

وی با بیان اینکه انتخابات به عنوان مظهر اقتدار و قدرت نمایی پیش روی ماست و افزود: تعدد کاندیدا‌ها و سلایق متفاوت سیاسی نشان از وجود ظرفیت‌های بالای مدیریتی در کشور است.

نماینده مردم شیراز در مجلس با تأکید بر اینکه از کاندیداهای جریان اصولگرایی انتظار می‌رود که با تسریع در فرایند اجماع و ائتلاف بیش از این با تشدید اختلاف بین خود، جریان‌های دیگر را امیدوار نکنند افزود: توانمندی تمامی کاندیداهای اصولگرایی برای اداره کشور مشهود و واضح است ولی ورود همه را بر عرصه کاندیداتوری خلاف مصلحت این جریان می‌دانیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس ادامه داد: انتظار می‌رود تمامی کاندیدا‌ها و جریان‌های اصولگرایی بر محور جامعتین گرد آمده و جامعه اصولگرایی را از سردرگمی و تأخیر در تصمیم گیری نجات دهند.

وی با بیان اینکه انتظار این است که جریان‌های غیر هم سو با اصول گرایی اعم از اصلاح طلبان و حامیان دولت با طرح اداهای غیر واقعی از دادن بهانه به دست جریان‌های بیرون از نظام خودداری کرده و به این ترتیب بساط تکرار حوادث سال ۸۸ را برچینند.

قادری افزود: از تمامی مردم انتظار می‌رود که با شرکت پرشور در انتخابات به عنوان یک وظیفه دینی و ملی حماسه سازی کنند.

وی با بیان این مطلب که درصد بالای شرکت کنندگان در انتخابات و دادن رأی به کاندیدا‌ها از سوی مردم عزم و اراده دشمن برای تعددی و تجاوز به جغرافیای سیاسی و اقتصادی کشور است می‌کند.

این نماینده مردم در مجلس با بیان اینکه مردم باید باور داشته باشند که بیش از اینکه فرد انتخاب شده مهم باشد میزان مشارکت در انتخابات اهمیت دارد.

نماینده مردم شیرازدر مجلس با اشاره به فرمایش رهبری مبنی بر اینکه ریشه مشکلات کشور در انتخاب نادرست استراتژی توسعه و پیشرفت کشور است افزود: اگر به جای انتخاب استراتژی‌های تشدید کننده وابستگی به نفت استراتژی اقتصاد مقاومتی دنبال می‌شد و بنیان‌های اقتصادی کشور نیز بر آن بنا شده بود امروز دشمن به کشور ما در ابعاد اقتصادی طمع نمی‌کرد.

وی واریز کردن درآمدهای حاصل از نفت و گاز به صندوق توسعه ملی، توانمند سازی بخش غیر دولتی، هدایت سیاست‌های بومی، مالی و تجاری به سمت حمایت از تولیدات داخلی، کوچک سازی بخش دولتی، تسهیلات فضای کار و تکمیل حلقه‌های مفقوده تولید ملی را چاره ساز اقتصاد بیمار کشور دانست و گفت: رشد نقدینگی با بهانه پیگیری عدالت اجتماعی و کمک به مسکن مهر و به تبع آن ایجاد تورم به بیمار شدن بیشتر اقتصاد کشور منجر می‌شود.

قادری با اشاره به سیاست‌های غلط کنونی دولت تصریح کرد: این گونه سیاست‌ها نه تنها رشد کشور را منجر نمی‌شود بلکه وابستگی بیش از پیش دولت را به درآمدهای نفتی موجب می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم با تأکید بر اینکه اگر دولت خواهان پیشرفت کشور توأم با رعایت عدالت اجتماعی است باید به اصل ۴۴ قانون اساسی تن دهد افزود: دولت باید کشاورزی در کشور را حمایت کرده و واحدهای کوچک تولیدی را با هدف اشتغال بیشتر کمک کند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه مردم باری بر دوش دولت ندارند گفت: مردم با پرداخت مالیات‌های خود کمک رسان دولت هستد.

وی گفت: با پرداخت یارانه نه تنها فشار تورمی کاهش نمی‌یابد بلکه این اقدام دولت فشارهای زیادی بر اقتصاد را به دنبال دارد.

نماینده مردم شیراز در مجلس با بیان این مطلب که از دولت انتظار می‌رود توسعه بخش معدن را هم به دلیل توسعه عدالت اجتماعی و نیز کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی مورد توجه قرار دهد افزود: این اقدام علاوه بر تولید ملی به کاهش آمار بیکاری منجر خواهد شد.

وی با بیان مشکلات حوزه انتخابیه‌اش افزود: راه‌ها و خطوط ریلی استان فارس به شدت نیازمند اعتبارات برای بهبود وضعیت هستند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان این مطلب که بحث انتقال آب خلیج فارس به استان فارس باید جدی گرفته شود تصریح کرد: برای توسعه فعالیت‌های کشاورزی و تولیدی باید از این امکان هر چه سریع‌تر استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه استان فارس با تولید روزانه ۱۳۰ میلیون متر مکعب استان اور در تولید است گفت: کم توجهی به توسعه صنایع مرتبط با نفت و گاز در این استان جای گله دارد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس یادآور شد: امید است مسئولان با توجه به معادن موجود در استان فارس کاهش آمار بیکاری و رونق تولید در دستور کار قرار گیرد.
کد مطلب: 26929
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *