۰
چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۰۱

انتقاد یک نماینده مجلس از مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از مراسم اختتامیه سی و دومین جشنواره فیلم فجر گفت: هنر باید رسالت خود را در جامعه انجام دهد و قرار گرفتن هنر در خدمت ثروت و قدرت انحراف هنر است.
انتقاد یک نماینده مجلس از مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر
نصرالله پژمانفر با انتقاد از برنامه های اختتامیه جشنواره فیلم فجر و پخش کلیپ هایی در تعریف و تمجید دولت اظهار داشت: اهالی هنر باید نسبت به این گونه رفتار ها و فضا سازی ها قضاوت کنند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: شان هنرمند این نیست که از هنرش برای تمجید از دولت استفاده کند. هنر سرمایه بزرگ الهی است و باید در خدمت خداوند قرار گیرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: هنرمندی که هنر و توانمندی خود را برای تعریف و تمجید افراد به کار برد به عرصه هنر خیانت کرده است.

وی ادامه داد: افرادی که کاری را عهده دار می شوند همیشه در تعریف و تمجید آن ها افراط وجود دارد و بعد از اینکه از آن کار کنار گذاشته می شوند تفریط در توجه به آن ها ایجاد می شود.

پژمانفر تاکید کرد: اگر این کار برای مردم عادی قبیح است برای هنرمندان اقبح است.جامعه هنر باید هنر مندانه از این دام ها فرار کند.

وی با بیان اینکه این نوع رفتار های متملقانه قابل دفاع نیست اظهار داشت: هنر باید رسالت خود را در جامعه انجام دهد و قرار گرفتن هنر در خدمت ثروت و قدرت انحراف هنر است.

به گزارش مهر در مراسم اختتامیه سی و دومین جشنواره فیلم فجر کلیپ هایی از هنرمندان و کارگردانان با مضمون تقدیر از دولت پخش شد.
کد مطلب: 37236
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *