۰
يکشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۳۷

نماینده مجلس عامل ایجاد بحران‌های اقتصادی را معرفی کرد

سید ناصر موسوی لارگانی با بیان اینکه کشور با بحران ارزی مواجه نبوده و نیست بلکه سوءمدیریت دولت عامل اصلی بحران کنونی بوده، اظهار داشت: اظهارات نابجا و واکنش‌های غیر کار‌شناسی نسبت به معضلات اقتصادی از سوی دولت عامل بحران ارزی و رشد تورم در کشور بوده است.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: اظهارات نابجا و واکنش‌های غیر کار‌شناسی نسبت به معضلات اقتصادی از سوی دولت عامل بحران ارزی و رشد تورم در کشور بوده است.

سید ناصر موسوی لارگانی  با بیان اینکه کشور با بحران ارزی مواجه نبوده و نیست بلکه سوءمدیریت دولت عامل اصلی بحران کنونی بوده، اظهار داشت: اظهارات نابجا و واکنش‌های غیر کار‌شناسی نسبت به معضلات اقتصادی از سوی دولت عامل بحران ارزی و رشد تورم در کشور بوده است.

نماینده فلاورجان با بیان اینکه دولت در طی ۸ سال گذشته برنامه اقتصادی داشته اما دچار سیاست زدگی و سوءمدیریت شد اظهار داشت: دولت با سلیقه‌ها و خواسته‌های غیر منطقی نظرات خود را اعمال کرد و با این موضوع که باید بر اساس نقشه ترسیم شده اقتصادی کلان کشور گام بردارد عملا مخالفت کرد و همین امر موجب شد که معضلات کنونی اقتصادی کشور از جمله تورم بی‌سابقه وبحران ارزی به وجود بیاید.

وی تصریح کرد: اظهارات غیر کار‌شناسانه و سلیقه‌ای و در عین حال غیر منطقی مسئولان پولی ومالی کشور از جمله رئیس کل بانک مرکزی در طی این دوران بخصوص دو سال گذشته باعث شد تا اقتصاد دستخوش نابسامانی و معضلات گوناگونی شود.

به گفته این نماینده مجلس دولت با ادغامهای بی‌مورد و پی درپی به موضوع بحران اقتصادی دامن زد.
کد مطلب: 26958
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *