; ?>; ?> برنامه جدید احمدی نژاد برای پخش پول - مردم سالاری آنلاين
۰
يکشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۰۳

برنامه جدید احمدی نژاد برای پخش پول

فعالان سینمایی می‌توانند درروزهای تعیین شده شخصاً با در دست داشتن اصل و کپی کارت ملی و کارت صنفی، کارت هدیه خود را با مراجعه به ساختمان جامعه صنفی تهیه کنندگان سینمای ایران واقع در خیابان ایرانشهر شمالی – چهارراه کلانتری – پلاک ۴۴- طبقه چهارم دریافت نمایند.
سعید الهی دبیر هیأت ساماندهی صنوف سینمایی گفت: براساس و عده‌ای که سال گذشته داده شد کارتهای هدیه ۶۰۰ هزار تومانی ریاست محترم جمهوری از فردا دوشنبه با صنف منتقدین و نویسندگان سینمایی، بین سایر اهالی سینما نیز توزیع خواهد شد.

به گزارش ایلنا، هیأت ساماندهی صنوف سینمایی سعید الهی طی گفتگویی اعلام کرد: پس از مرحله اول توزیع کارتهای هدیه به اعضای محترم صنوف قانونی که با همکاری جامعه صنفی تهیه کنندگان ظرف روزهای پایانی سال گذشته و روزهای یکشنبه و دوشنبه جاری نیز ادامه دارد، کارتهای مذکور طبق جدول زمانبندی و برنامه ریزی مشخص، از فردا ۱۹ فروردین ماه به سایر فعالان بخش‌های مختلف سینما نیز اهدا می‌گردد.

دبیر هیأت ساماندهی صنوف سینمایی با اشاره به محدودیت کارتهای باقیمانده، توزیع کارت بین فعالان برخی صنوف مرتبط با سینما از جمله انیمیشن، مستند سازان، تهیه کنندگان مستند و فیلم کوتاه را به مرحله سوم واگذار کرد و گفت: در صورت افزایش کارتهای هدیه از سوی نهاد ریاست جمهوری، انشاالله در مرحله سوم پاسخگوی این صنوف نیزخواهیم بود.

وی خاطر نشان ساخت: برخلاف صنوف قانونی، متأسفانه اطلاعات دقیق و طبقه بندی شده‌ای از اعضای صنوفی که هنوز مراحل ثبت قانونی را طی نکرده‌اند در هیأت ساماندهی موجود نیست، لذا با این شرایط فراخوان عمومی بین اهالی محترم سینما براساس برخی آمارهای موجود، مناسب‌ترین گزینه برای توزیع کارت هدیه بین اهالی سینماست.

الهی تآکید کرد: تلاش هیأت ساماندهی صنوف سینمایی براین است تا سال به سال با انسجام و دقت بیشتر، خدمت رسانی به خانواده بزرگ سینمای ایران متناسب با شأن فرهنگی آنان شکل بگیرد و امیدواریم در مراحل آتی، مبلغ کارتهای هدیه به شماره حساب اعضای صنوف قانونی واریز شود تا شاهد ازدحام و تراکم جمعیت نباشیم.

وی اضافه کرد: این امر تنها با مشارکت و همدلی اهالی سینما و فارغ از هرگونه حاشیه سازی و کینه ورزی محقق خواهد شد.

وی ادامه داد: حمایت از هنرمندان به ویژه سینماگران درچارچوب قوانین و ضوابط موجود از جمله وظایف دولت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده و فضا سازی منفی اخیر برخی رسانه‌های بیگانه دراین خصوص نیز ناشی از کینه‌های همیشگی نسبت به نظام جمهوری اسلامی است.

سعید الهی با تأکید براینکه زمان اهدای کارت‌ها تمدید نخواهد شد گفت: براساس جدول زمان بندی که فردا دوشنبه در روزنامه بانی فیلم منتشر خواهد شد، فعالان سینمایی می‌توانند درروزهای تعیین شده شخصاً با در دست داشتن اصل و کپی کارت ملی و کارت صنفی، کارت هدیه خود را با مراجعه به ساختمان جامعه صنفی تهیه کنندگان سینمای ایران واقع در خیابان ایرانشهر شمالی – چهارراه کلانتری – پلاک ۴۴- طبقه چهارم دریافت نمایند.

سعید الهی درپایان خاطر نشان کرد: فعالان صنف منتقدین و نویسندگان سینمایی روز دو شنبه۱۹ فروردین اولین گروهی هستند که در مرحله دوم از ساعت ۹ تا ۱۶ می‌توانند نسبت به دریافت کارت هدیه خود مبادرت نموده و در مورد سایر صنوف نیز مطابق جدول زمان بندی عمل خواهد شد.
کد مطلب: 26962
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *