۰
يکشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۴۴

۵۰ نمونه دوپینگ فوتبالیست ها منفی شد

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال از منفی بودن نتایج ۵۰ نمونه تست کنترل دوپینگ خبر داد.

به گزارش مهر به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، احمد هاشمیان با اعلام این خبر گفت: روز شنبه نتایج ۵۰ نمونه تست کنترل دوپینگ از سوی آزمایشگاه کلن آلمان اعلام شد که تمامی نتایج منفی بود. این تست‌ها مربوط به تست لیگ‌های برتر، لیگ دسته اول و جام حذفی فوتبال کشور است.
وی در ادامه افزود: دو نتیجه دیگر تحت آنالیز است که پس از بررسی دقیق و بیشتر از سوی مسئولان آزمایشگاه، نتایج قطعی آن به کمیته اعلام می‌شود. علاوه بر این دو مورد بیش از ۲۰ نمونه در آزمایشگاه کلن آلمان تحت بررسی است.
رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال در ادامه اظهار داشت: در هفته‌های پایانی باتوجه به حساس شدن مسابقات، سیر صعودی از نظر تعداد نمونه گیری را خواهیم داشت و با توجه به نگرانی مقامات مسئول باشگاه‌ها، سعی بر آن داریم که با دقت کامل، نمونه‌گیری کنترل دوپینگ انجام شود و فضای پاک همچنان باید در فوتبال ایران حاکم باشد، کما اینکه نتایج به دست آمده از نمونه ها نشان از فوتبالی پاک در خصوص عدم استفاده از مواد ممنوعه است.
هاشمیان در خصوص برنامه‌های پیش روی این کمیته در سال جدید گفت: روز دوشنبه نشستی با شورای کمیته پزشکی برگزار می‌کنیم و در خصوص عملیاتی کردن برنامه اجرایی سال ۹۲ بحث و تبادل نظر و اتخاذ تصمیم خواهد شد. این نشست از ساعت ۱۳ تا ۱۵:۳۰ در دفتر کمیته پزشکی برگزار می‌شود.

کد مطلب: 26972
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *