۰
چهارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۳۴

شرایط لازم برای فعالیت اعتماد ملی مهیا نیست

قائم مقام حزب اعتماد ملی تاکید کرد: حزب اعتماد ملی مجوز قانونی برای فعالیت دارد اما در حال حاضر شرایط لازم برای انجام این فعالیت فراهم نیست.
رسول منتجب نیا در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در خصوص فعالیت حزب اعتماد ملی در انتخابات ریاست جمهوری آینده گفت: حزب اعتماد ملی از زمان تعطیلی فعالیت خود تا کنون هیچ جلسه رسمی نداشته و هیچ تصمیمی به عنوان تصمیم حزبی اتخاذ نکرده است اما در انتخابات افراد به عنوان شخص مجاز به اظهارنظر هستند.

وی افزود: البته تا زمانی که جلسه‌ای تشکیل نشده است هیچ فردی نمی‌تواند تحت عنوان حزب اعتماد ملی در خصوص انتخابات اظهارنظر کند و فعالیت هر یک از اعضا جنبه شخصی دارد.

منتجب نیا با بیان اینکه حزب اعتماد ملی هنوز تصمیمی برای حضور و یا عدم حضور در انتخابات نگرفته است، گفت: بعید به نظر می‌رسد که این حزب به عنوان یک تشکیلات رسمی بتواند وارد صحنه شود البته حزب اعتماد ملی مجوز قانونی برای فعالیت دارد اما در حال حاضر شرایط لازم برای انجام این فعالیت فراهم نیست.

وی در پاسخ به این سوال که ایا ممکن است حزب اعتماد ملی درادامه با گروه‌های اصلاح طلب فعال در انتخابات همسو شود گفت: حزب اعتماد ملی حتی در زمان فعالیت خود نیز هیچ‌گاه به عنوان عضو رسمی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در جلسات این شورا شرکت نکرده است ما در آن زمان هم مصلحت می‌دیدیم که در کنار دوستان اصلاح طلب خود باشیم.

قائم مقام حزب اعتماد ملی با تاکید براینکه اگر من در مورد انتخابات و سایر مسائل کشور صحبتی می‌کنم به صورت شخصی و نه به عنوان قائم مقام حزب اعتماد ملی است گفت: در جریان انتخابات به هیچ وجه عضو رسمی ستاد‌ها و گروه‌ها نخواهم شد ولی هر زمان که صلاح بدانم به عنوان یک اصلاح طلب در مورد مسائل مختلف صحبت خواهم کرد.
کد مطلب: 27235
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *