۰
يکشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۲۵

كم طرفدارترين گوشی هوشمند در بازار

بیش از ۷۱ درصد مردم به این نتیجه رسیده‌اند "بلک‌بری" گوشی هوشمندی است که کاربران کمتر از دیگر محصولات موجود در بازار تمایل به خرید آن دارند
به گزارش فارس به نقل از بیزجورنالز،نتایج حاصل از یک مطالعه جدید نشان داد، بیش از ۷۱ درصد مردم به این نتیجه رسیده‌اند بلک‌بری گوشی هوشمندی است که کاربران کمتر از دیگر محصولات موجود در بازار تمایل به خرید آن دارند. 
این تحقیق در مرکز Raymond James انجام شده و بر اساس نتایج آن اعلام شده است که ۳۱ درصد مردم گوشی‌های اندرویدی را محصولاتی می‌دانند که برای خرید آن‌ها کمترین رغبت را دارند. در این میان ۱۹ درصد هم گفته‌اند که آیفون برای آن‌ها محصولی محسوب می‌شود که کمترین تمایل برای خرید آن وجود دارد.
این مطالعه روی ۲۵۰ نفر و با در نظر گرفته جوانب مختلف گوشی‌های هوشمند انجام شد و از جمله از کاربران پرسیده شد کدام قابلیت باعث می‌شود تا یک گوشی هوشمند را نسبت به دیگری ترجیح دهند.
در پایان این بررسی مشخص شد که تمایل کاربران برای خرید گوشی‌های هوشمند بلک‌بری به کمترین میزان رسیده است و بیشترین تعداد کاربران بر این باورند که بلک‌بری برای خرید گوشی جدید اولویت آخر محسوب می‌شود.
کد مطلب: 27441
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *