۰
دوشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۹

آواربرداری مناطق زلزله‌زده تا فردا شب به پایان می‌رسد

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه برای بازسازی و آواربرداری مناطق زلزله‌زده تصمیم‌گیری‌هایی شده است، گفت: عملیات آواربرداری تا فردا شب به پایان می‌رسد و از پس فردا عملیات ساخت واحدهای مسکونی آغاز خواهد شد
به گزارش مهر، فریدون حسنوند اظهار داشت: با هماهنگی به عمل آمده با صدا و سیما تا فردا رادیو همدلی برای اطلاع‌رسانی از خدمات‌رسانی در مناطق زلزله‌زده شهرستان دشتی را‌ه‌اندازی می‌شود و برای بهره‌مندی آسیب دیدگان زلزله از اطلاع‌رسانی این رادیو، گیرنده‌هایی به صورت رایگان در اختیار زلزله‌زدگان قرار می‌گیرد.
وی از ایجاد ۱۰۰ چشمه سرویس بهداشتی و حمام در مناطق زلزله‌زده خبر داد و گفت: پیمانکار این عملیات سپاه امام صادق استان بوشهر است که تا امشب ۱۰۰ سرویس بهداشتی و حمام راه‌اندازی خواهد کرد.
استاندار بوشهر اظهار داشت: این سرویس‌های بهداشتی در ۲۰ منطقه زلزله‌زده شنبه و روستاهای اطراف که جانمایی شده است، استقرار می‌یابد.
وی تصریح کرد: علاوه بر ساخت واحدهای مسکونی عملیات ایجاد برخی اماکن عمومی مانند حسینیه‌ها، مساجد، مکان‌های بهداشتی و درمانی و پاسگاه انتظامی، معابر، پارک‌ها آغاز خواهد شد.
استاندار بوشهر اضافه کرد: قرارداد پیمانکاران و توافقات اولیه برای بازسازی مناطق زلزله‌زده منعقد شده است و سعی می‌شود در کوتاه‌ترین زمان عملیات را اجرا کنند.
کد مطلب: 27555
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *