۰
جمعه ۳۰ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۵۷

احمدی نژاد: ایران روابط خود با ونزوئلا را تقویت می‌کند

رئیس جمهور ایران در ونزوئلا مجددا ریاست جمهوری مادورو را تبریک گفت و بر تقویت روابط ایران و این کشور تاکید کرد
به گزارش تسنیم به نقل از پایگاه خبری اسپانیایی زبان «تله سور»؛ محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور ایران که شب گذشته به منظور شرکت در مراسم تحلیف نیکلاس مادورو عازم کاراکاس ، پایتخت ونزوئلا شد مجددا دست‌یابی مادورو به ریاست جمهوری را تبریک گفت و بر تقویت روابط ایران با این کشور تاکید کرد.
احمدی نژاد در مصاحبه‌ای خبری شهروندان ونزوئلا را به علت انتخاب مادورو به عنوان رئیس جمهور کشور خود، مورد تمجید قرار داد.
رئیس جمهور ایران در ادامه افزود: "مردم ونزوئلا با این انتخاب نشان دادند که راه چاوز را پیش خواهند گرفت. مردم این کشور مسئولیت بسیار مهمی بر عهده دارند آنها می‌بایست روابط خود با کشورهای دیگر را افزایش دهند و به قدرتی جهانی تبدیل شوند."
احمدی نژاد در رابطه با انتخابات ونزوئلا خاطر نشان کرد: "قابل تحسین است که کشوری انتخاباتی با این عظمت را با موفقیت برگزار کند."
وی در ادامه افزود: "به نظر من تمام رهبران ونزوئلا دغدغه دستیابی به عدالت و استقلال را در سر می پرورانند؛ و تلاش برای دستیابی به این امر مهم محقق شدن آن‌ها را آسان‌تر می کند."
احمدی نژاد در رابطه با هوگو چاوز، رئیس جمهور فقید ونزوئلا اعلام کرد: "چاوز رهبر همبستگی و انسجام به‌شمار می رفت و چهره او نه تنها در ونزوئلا بلکه برای تمام جهانیان زنده خواهد ماند."
کد مطلب: 27905
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *