۰
شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۲۱
دریادار سیاری :

ناو گروه ارتش آماده اعزام به اقیانوس اطلس است

فرمانده نیروی دریایی با بیان اینکه ناوگروه ارتش آمادگی اعزام به اقیانوس اطلس را دارد، درخصوص خسارات احتمالی به پایگاه‌های نظامی بر اثر وقوع زلزله سیستان و بلوچستان گفت: هیچ‌گونه صدمه‌ای به این پایگاه‌ها وارد نشده است.
به گزارش تسنیم به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش، گفت: این نیرو آمادگی لازم را برای انجام ماموریت ناو گروه ارتش به اقیانوس اطلس در آینده‌ای نزدیک برحسب دستور دارد.
وی افزود: ناوگروه‌های مختلف نیروی دریایی همواره در مدار ۱۰درجه شمالی حضور دارند تا از منافع کشورمان دفاع کنند.
فرمانده نیروی دریایی درباره زلزله اخیر سیستان و بلوچستان و شایعاتی پیرامون خسارات احتمالی به پایگاه‌های نظامی نیروی دریایی، تصریح کرد: هیچ‌گونه صدمه‌ای به این پایگاه‌ها وارد نشده است.
دریادار سیاری ادامه داد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در زلزله اخیر استان بوشهر نیز در کنار سایر مسئولان به کمک زلزله‌زدگان شتافت و خدماتی را نیز به آسیب‌دیدگان ارائه کرد.
فرمانده نیروی دریایی ادامه داد: ساخت و تکمیل تمامی پایگاه‌های نیروی دریایی در کنارک، راس میدانی و پسابندر براساس برنامه‌ریزی‌های درحال انجام است.
دریادار سیاری افزود: پس از تکمیل کامل زیر ساخت‌ها در پایگاه‌های نظامی بخصوص پسابندر، نیروهای دریایی ارتش در این پایگاه‌ها استقرار کامل خواهند یافت.
وی با ابراز خوشحالی از آزمایش موشک جدید بالستیک دریایی در خلیج فارس توسط وزارت دفاع، گفت: این موشک می‌تواند قدرتی مضاعف به نیروهای دریایی کشورمان دهد تا از مرزها بطور کامل دفاع کنیم.
کد مطلب: 27962
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *