۲
شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۲۶

احمدی نژاد برای 4 دولت بعد هم تعهد ایجاد کرده است

احمدی نژاد برای 4 دولت بعد هم تعهد ایجاد کرده است
نماينده قائم شهر با انتقاد شدید از مصوبات سفرهای استانی که رها شده و امکان انجام آن وجود ندارد گفت: انشاالله که احمدی نژاد بتواند به وعده اش مبنی بر انجام تمام مصوبات سفرهای استانی عمل کند، ولي به نظر من نه تنها نمي تواند به این قولش مانند بسیاری از قولهای دیگرش عمل کند، بلکه چهار دولت بعدي هم نمي توانند این همه وعده احمدی نژاد را محقق کنند.
سید هادی حسینی در گفت و گو با پایگاه خبری فریادگر، با اعلام اینکه خيلي از مصوبات سفرهای استاني دولت انجام نشده است گفت: این مساله دلایل مختلف دارد اما نتیجه فرقی نمی کند و این مصوبات بر زمین می ماند. وی با تاکید بر اینکه بارها در باره این مصوبات صحبت کرده ايم گفت: بخشي از دلایل اجرا نشدن مصوبات به این بر مي گردد که حساب شده نبود. نماینده قائمشهر با تاکید بر اینکه بارها این بحث مطرح بود که تصميمات دولت باید کارشناسي و حساب شده باشد گفت: درست است که همه اين مصوبات جزو نيازهاي مردم بود، ولي نيازها را بايد در حد توان دولت، در حد اعتبارات، بودجه و توان کشور تصويب کرد نه اینکه انتظارات مردم را بی جا بالا ببريم. وی با تاکید بر اینکه بسياري از مصوبات سفرهای احمدی نژاد بر زمین مانده است گفت: بعضي از مصوبات اجرا نشده هم به عملکرد ضعیف مديران دستگاههای اجرايي باز می گردد که نوع توزيع اعتبار درست نبوده است.
حسینی با اشاره به مصوبات بر زمین مانده دولت گفت: متاسفانه در استان مازندران نمونه های بسیاری داريم. مثلا سهم مازندران از اعتبارات کشور ۷/۳ درصد مجموع اعتبارات کشور بود اما بر اساس مطالعه اي که معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور داشت، در طول ۸ سال گذشته بيش از دو درصد از این اعتبار را به مازندران ندادند و ۷/۱ درصد یعنی نزديک به نصف آن در طول ۸ سال گذشته از سهم مازندران تخصيص داده نشده است . وی با اعلام اینکه اصلا به مصوبات سفر استانی کار نداريم گفت: اين ۷/۱ درصد سهم مازندران از اعتبارات کشور بوده که باید سهمش در بودجه جاری ديده مي شد و به توسعه استان داده مي شد و اين سهم را به ما آن ندادند.
نماینده قائمشهر با تاکید بر اینکه مصوبات را کاری نمی خواهیم، احمدی نژاد سهم استان را به مردم ما بدهد گفت: این آمارها نشان مي دهد که چانه زني های دولت و مصوبات براي مديريت بودجه است اما در واقع مديريت اعتبار در کشور، مديريت خوبي نيست. حسینی با تاکید بر اینکه اگر سهم خودمان را از اعتبار کشور مي دادند، برای مازندران کافي بود گفت: متاسفانه دولت از سهم واقعی و قانونی مردم حذف میکند تا ژست دلسوزی بگیرد، در حالی که حق قانونی ما را هم نمی دهد. وی با تاکید بر اینکه کمتر از ۳۰ درصد مصوبات سفرهای استانی مازندران محقق شده است گفت: دولت تحت عنوان مهر ماندگار، اعتباری برای این مصوبات گذاشته اما بحث بر این است که برای بخشي از پروژه ها گذاشته و برای همه آنها نگذاشته است.
کد مطلب: 27977
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *