۰
يکشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۵۶
شیخ‌الاسلامی پس از ثبت‌نام در انتخابات شوراها:

بعید می‌دانم برای شوراها لیستی از طرف دولت ارائه شود

شیخ‌الاسلامی که برای حضور در عرصه انتخابات شوراها از سمت معاونت رییس جمهور در امور اجتماعی استعفا داده است، گفت:من در دولت به عنوان وزیر بی حاشیه مشهور بودم.
ایسنا: عبدالرضا شیخ‌الاسلامی پس از ثبت‌نام در فرمانداری تهران در جمع خبرنگاران گفت: ما در آینده نه چندان دور با دو حادثه بزرگ در کشورمان یعنی انتخابات ریاست جمهوری و شوراها که نقش بسیار زیادی دارند، مواجه هستیم.
وی افزود: هر دوی اینها نمادهای بارز و برجسته حضور و مشارکت مردم در وجه نمایان دموکراسی یا مردم‌سالاری دینی است و با توجه به این‌که امسال از سوی مقام معظم رهبری سال حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری شده، این عرصه، عرصه مهمی قلمداد می‌شود و صاحبان قلم و اندیشه باید حداکثر مشارکت را در این عرصه سرنوشت‌ساز داشته باشند.
وی افزود: با توجه به سوابقی که در حوزه اجرا و مدیریت‌های گوناگون داشتم، احساس کردم که شاید حضورم در شورای اسلامی شهر کارساز باشد، ضمن این‌که با مسائل مربوط به شهر تهران آشنایی کافی داشته‌ و دارم.
وی که دارای مدرک دکتری حمل و نقل است،تصریح کرد: فعلا مستقل وارد این عرصه شده‌ام ،از سمت معاونت رییس جمهور در امور اجتماعی استعفا دادم و آقای رییس جمهور هم استعفای من را قبول کرده‌اند.
وزیر سابق کار با بیان این‌که بعید می‌دانم برای شوراها لیستی از طرف دولت ارائه شود، گفت: دولت به عنوان دولت گزینه‌ای معرفی نمی‌کند، بلکه حامیان و طرفداران مشی و سلیقه دولت برای انتخابات گزینه‌های را در قالب شوراها برای تهران و شهرهای دیگر همچنین برای انتخابات ریاست جمهوری مدنظر قرار می‌دهند.
خبرنگاری از شیخ‌الاسلامی پرسید با توجه به این‌که شما وزیری بودید که حاشیه‌هایی همراه او بود‌ آیا فکر می کنید در شوراها عملکرد خوبی داشته باشید که وی در پاسخ به این سوال اظهار کرد: من در دولت به عنوان وزیر بی‌حاشیه معروف بودم، یک داستانی به پا شد که به نظر من در این مورد فرمایشات مقام معظم رهبری فصل‌الخطاب است و ایشان هم فرمودند که آن استیضاح غلط بود و این موضوع ربطی به وزیر ندارد.
خبرنگاری پرسید آیا فکر می‌کنید که مردم با توجه به ذهنیتی که از شما دارند به شما رای خواهد داد که وی در پاسخ به این سوال گفت:بنده براساس وظیفه‌ای که داشتم تشخیص دادم، وارد این عرصه شوم، اما بهرحال انتخاب نهایی با مردم است و نظر مردم محترم قلمداد می‌شود.
کد مطلب: 28061
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *