۱
چهارشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۵۹

پزشکیان: احمدی نژاد در این روزهای آخر دولت را تعطیل کند

احمدی نژاد بهتر است در این روزهای اخر دولت را تعطیل كند و پول جاده سازی ها و احداث مدارس و بقیه عملكردها را میان مردم تقسیم كند و در اختیار مردم قرار دهد تا خود مردم برای خود جاده و مدرسه بسازند و هر اقدامی كه می خواهند انجام دهد و خود وی كنار بكشد.
مسعود پزشكیان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در رابطه با برخوردهای اخیر احمدی نژاد در كشور گفت:من همواره معتقدم كه مدیریت به معنای این است كه كارها با افراد دیگر هم وارد كارهای اجرایی شود نه این كه مدیر ارشد نظام وارد روستا شود كه اگر درست باشد نقشه هم برای آن روستا و یا استانی بكشد.

وی درادامه افزود:من معتقدم مدیر ارشد مملكت باید اطلاعات جمع كند و برنامه بنویسد با كمك نیروهای متخصص و برنامه نویس و بودجه عملیاتی را مشخص می كند و به مدیران زیر مجموعه خود قرار می دهد و خود بر اجرای این برنامه ها نظارت می كند.

عضو كمیسیون پزشكی مجلس گفت:رفتن به استانی و برنامه نوشتن در آن استان نشان دهنده كارایی مدیر ارشد نظام نیست و یك مدیر ارشد باید پول محدود را برای اولویت ها تصمیم گیری می كنند و بقیه موارد را در قالبهای دیگر برنامه ریزی می كنند.
نماینده آذر شهر، اسكو و تبریز بیان كرد:نیت های احمدی نژاد از این اقدامات خود را باید از خود وی سوال كرد و من نمی توانم در رابطه با نیت ها صحبت كنم.

پزشكیان اظهارداشت:احمدی نژاد بهتر است در این روزهای اخر دولت را تعطیل كند و پول جاده سازی ها و احداث مدارس و بقیه عملكردها را میان مردم تقسیم كند و در اختیار مردم قرار دهد تا خود مردم برای خود جاده و مدرسه بسازند و هر اقدامی كه می خواهند انجام دهد و خود وی كنار بكشد.

وی یادآور شد:پرداختن ماهی ۲۵۰ هزار تومان به مردم به عنوان یارانه حرف مدیریتی نیست چراكه هیچ پدری پولی را كه به دست می آورد میان همه فرزندان خود تقسیم نمی كند چه برسید به مدیر ارشد یك نظام و باید پرسید كه این حرفها را از كجا در می آورند.
عضو كمیسیون بهداشت و درمان مجلس تصریح كرد:انجام این كار كار غلط و این چنین حرف زدنم حرف غیر علمی و غیر كارشناسی است.
پزشكیان گفت:احمدی نژاد ۸ سال از این پرونده ها در اختیار دارد ولی هنوز كسی را اعلام نكرده است و خود وی در حال حاضر به دلیل عدم اعلام مجریمن و مفسدین مجرم است و باید در حال حاضر یكی این را بگیرد و بگوید كه چرا این پرونده ها را داشتی ولی اعلام نكرده ای و حتی اگر این حرفهاوجود نداشته باشد و وی بیان كند باز مجرم به شمار می رود چراكه اذهان عمومی رابا چنین حرفهای واهی متشنج می كند.

وی در خصوص متولی برخورد بر رفتارهای احمدی نژادگفت:ما نمایندگان مجلس یكی از متولیان بودیم كه باید برخورد می كردیم و ارگان های دیگر كه مسوول بودند باید انجام می دادند كه نداده و نداده ایم و ما مصلحت اندیشی نمی كینم در این زمینه بلكه هموارحرفهای خود را بیان كرده ایم.

پزشكیان در پایان خاطرنشان كرد:كار خلاف را می توان در هر زمان گرفت و باید جلوی اقدامات احمدی نژاد از سوی دستگاههای متولی گرفته شود.
کد مطلب: 28345
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *