۰
پنجشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۵

آیت الله گرامی: سال 84 به احمدی نژاد تسلیت گفتم

استاد حوزه علمیه قم‌ به پیام خود در سال ۸۴ به مناسبت پیروزی احمدی‌نژاد در انتخابات اشاره کرد و گفت: آگاهی به نیازهای مردم و پرهیز از وعده‌های دروغ از ویژگی‌های رئیس جمهور آینده است.
آیت‌الله محمدعلی گرامی در دیدار رئیس و اعضای ستاد جوانان حامی ائتلاف برای پیشرفت اظهار داشت: به حمدالله جوانان کشور به ویژه طبقه تحصیل کرده و دانشگاهی در مسائل سیاسی ورود دارند.

وی با بیان اینکه گاهی اوقات از ملاک‌هایی که باید در یک منتخب باشد غفلت می‌شود، خاطرنشان کرد: همه این ملاک‌ها را می‌دانند و در نهاد همه است.

این استاد برجسته حوزه در ادامه به برخی از ویژگی‌های رئیس جمهور آینده پرداخت و گفت: منتخب مردم باید مذهبی و مکتبی باشد چون می‌خواهد در یک کشور اسلامی کار کند بنابراین لازم است قوانین و ‌اجراییات در این کشور اسلامی باشد.

وی با بیان اینکه فرد منتخب باید به نیازهای مردم آگاه باشد، تاکید کرد: این اواخر چیز‌هایی را می‌بینیم که احساس می‌کنیم از واقعیات خواسته‌های مردم دور است.

آیت‌الله گرامی همچنین پرهیز از دروغ را از مهم‌ترین خصایص رئیس دولت دانست و ابراز داشت: دروغ عیب بزرگی است که متاسفانه امروز شایع است.

وی یادآور شد: اخیرا شعارهایی می‌دهند و حرف‌هایی می‌گویند که هیچ واقعیتی ندارد و فقط به دلیل به دست آوردن موقعیت مردمی است.

این استاد حوزه در ادامه به پیام خود در سال ۸۴ به مناسبت پیروزی دکتر احمدی نژاد در انتخابات اشاره کرد و گفت: من در آن پیام به وی تسلیت گفتم که با تمام سختی‌ها و گرفتاری‌ها چگونه این مسئولیت را پذیرفته است.

وی با بیان اینکه در نامه سال ۸۴ به احمدی نژاد چند سفارش کردم، اظهار داشت: نخستین سفارش این بود که حالا که انتخاب شدید لااقل روحانیت را بیش از این تضعیف نکنید.

آیت‌الله گرامی سفارش دیگر خود به احمدی‌نژاد در سال ۸۴ را پرهیز از وعده‌های دروغ به مردم عنوان و تصریح کرد: سفارش کردم به مردم وعده‌های دروغ ندهد زیرا وقتی مردم گول بخورند بعد از یک مدت اعتمادشان به همه چیز سلب می‌شود.

این استاد حوزه همچنین شعار افزایش یارانه‌ها با توجه به وضعیت نامناسب خزانه و افتتاح چند باره برخی از طرح‌ها را مورد انتقاد قرار داد.
کد مطلب: 28392
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *